آواز قو

گلبرگهای تنهایی 82

1391/12/22 4:35
نویسنده : شهربانو
404 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام ویاد ونام خدای مهربان......خدارو دوست دارم برای خدا بودنش......

خودم را دوست دارم .......چون خدایی دارم با تمام زیباییهاش............خودم را دوست دارم چون ..........بزرگ خدایی دارم ......بخشنده ترین است......رحمان ورحیم است.........

 

خدای من زیباست وزیبا آفرین........قابل پرستیدن وستایش است.........در همه حال ،به او پناه میبرم........حتی ،وقتی با خودم درگیرم.......اوست در بر گیرنده ی من........پاک ومنزه است.......عاشقانه میپرستمش.......معبودا حمد وثنا مخصوص توست............خدایا تو خالق گل سرخی...........تو خالق گل نرگسی ........توخالق گل مریمی.....و خالق تمامی گلها.........تورزاقی.........تو وهابی.........تو گرداننده ی سپهری.........تو خود ،خود،خود،خدایی................تو  خدای  بار ش بارانی...........تو خدای ریزش برگ پاییزی........تو خدای ابرهای آسمانی.........تو خدای برف رقصانی.........تو خدای بنده ی گریزانی.........تو خدای زمین و آسمانی............تو خدای دریایی.....تو خدای درّ گرانجانی...........تو خدای آهوی بیابانی.......تو خدای خار بیابانی.......تو خود،خود،خود،خدایی..........................جان میدهی وجان می ستانی.............تو خدای موجهای گریزانی.........تو خالق طلایه های روهایی.......تو خالق مهتابی........ تو خالق بال رنگین پدوانه ای.....توخالق کوچ ،پرندگانی........تو خالق باد وطوفانی...........تو خالق پرستوی مهربانی.......تو خالق موسا وشبانی.....تو خالق یوسف وزلیخایی...........تو خالق شمع گریانی........تو خالق باد وزانی..........تو ربی وسبحانی...................تو حنانی وتو منانی.........تو متینی ومبینی..............من به خود میبالم ،چون من خدایی مثل او دارم.....و او بنده ای مثل من...................................اصلا تو خود،خود،خود،خدایی..........میپرستمت تا .........................................ابدزیبا ترین ،

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

نی نی قتو
22 اسفند 91 8:09
سلام مامان مهربون با طراحی تقویم سال 1392 همراه عکس کوچولوتون یه هدیه خوشگل برا سفره هفت سین و مهموناتون داشته باشین بعلاوه یک عکس طراحی شده به عنوان هدیه ازطرف ما دریافت کنید
شيما
22 اسفند 91 10:18
سلام عزيزم. حالتون چطوره؟ اميدوارم بهتر شده باشيد. چون فكر كردم يه مدت پاي نت نيايد، سراغتون نيومدم. هر چند خودتون ميدونيد كه اين روزاي آخر سال چقدررررررر سر خانومها شلوغه! بنابراين ديگه جاي گله اي نيست!
ثنا
23 اسفند 91 8:25
انگار خـــــــدا تو صداشون کدئین تزریق کرده ...
با آدم که حرف میزنن دردا تسکین پیدا میکنن
مامانا رو میگم ...
سلامتی تک تکشون از صمیم قلب ...


قربون محبتت.عریر م.....همیشه برات آرزوی سلامتی دارم و کامیابی یارت باشه......
مامان محمد و ساقی
25 اسفند 91 0:13
تقدیم به شما
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آواز قو می باشد