آواز قو

گلبرگهای تنهایی88

1392/2/24 9:55
نویسنده : شهربانو
314 بازدید
اشتراک گذاری

باسلام  ویاد خدای مهربان .......خدایا هرچی نوشته بوذم پرید

دوباره اومدم بنویسم داره باران میاد منم که دیوانه ی باران.......

 

 

دارم بال بال میزنم برم بیرون ولی خیلی  تند تند میباره....خدایا شکرت.....سپاسگزارم.......

اردیبهشتم رو  به اتمامه.......خداکنه لطافت هوا همچنان باقی بمونه.....

دوست دارم برم تو طبیعت امسال وقت یاری نکرد تا بریم جشواره ی لاله ها .......

پارسال رفتم ولی امسال نشد.....

نمیدانم چرا بیقرارم.......بیقرارریم مرموزه.......

دلم گرفته .ولی اصلا حال وهوای گریه نداره.......منتظرم خبری بهم برسه......خبری خوش........

منم با مرغ شب همراز وهمراه

که او حق حق کند من میکشم آه

ولی او روزها آرام گیرد،

مرا نی گاه آرام و نه بی گاه........

به شب نالم به پنهانی خدایا ،

غم من را تو خود دانی خدایا تو لطفی کن که رحمان و رحیمی

برون آرم ز حیرانی خدایا............

                                        (دکتر حسینعلی مهابادی)

این روزها بچه هارو زیاددیدم و بسیار خوشحالم......خدایا سپاسگزارم

الهم عجل لویک الفرج.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

حسنا دردونه
25 اردیبهشت 92 0:19
مامی
من رفتم زیر بارون قدم زدم
خوب بود
وقتی اومدم خونه بمب انرژی بودم


خوب کردی.....عزیزم
مامان محمد و ساقی
27 اردیبهشت 92 20:03
من عاشق هوای اردیبهشتم
این شعری هم که نوشتید خیلی قشنگ بود.ممنون


سلام گل مینا ممنونم که حالم پرسیدی.....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آواز قو می باشد