آواز قو

گلبرگهای تنهایی 6

1391/4/5 15:20
نویسنده : شهربانو
350 بازدید
اشتراک گذاری

بانام ویادپروردگاریکتا..............عشق راازفاطمه آموختم .چشم بردست کبودش دوختم.دست اومشکل گشای عالم است.روی اوجای لبان خاتم است.دست اوصدهاگره وامیکنه دست اووالله غوغامیکنه .یافاطمه دخت نبی .حاجت دارم .نظری.................

 

باسلام...وصدسلام خوبین عزیزای من قربونتون برم  ...فداتون بشم.....تلفنمون ازروزه سکوت دراومد خداروشکر ساعت ١١زنگ زدم حال ثناسادات وپرسیدم .باعاطی حرف زدم حال جلالم روپرسیدم

گفت تازه ازسرکا اومده داره صبحانه می خوره گوشی روگذاشت روگوش ثناگلی برام کلی آواز خوند قربونش برم انگاری قشنگ مشناسه. چون به محض حرف زدن وقربون صدقه رفتنش شروع کرد به اغو باغون کردن

حسابی کیف کردم......خداحفظش کنه باجلالم حرف نزدم که برای عاطی جون سوءتفاهمی پیش نیاد

دوسشون دارم یه عالمه.........هرچی بگمبازم کمه........خدامیدونه .همش دعاشون میکنم......

سیدم امتحان داره عزیزم نگران منه فداش بشم خدایاخودت عزیزای همه رو حفظ کن عزیزای منم حفظ کن ......هدارفته تهران .حسناهم زنگ زدم محمد گوشی برداشت کلی حال واحوال پرسی کردیم گفت تهران کارداشته برای زینب رفته کفش بگیره .چون زینب از کفشهای فاطمه خوشش اومده ..

محمد براش سفارش داده علی ازفروشگاهشون آورده محمدم رفته منزل مامانش وکفشهاروآورده....

بعذازاون حسنازنگ زد وگفت ماما خواب بددیدم گفتم خیره ........نگران نباش صدقه ردکن....

 

باهم خداحافظی کرد گفت میخوام برم غذا رو آماده کنم.....الانم دارم مینویسم.....

باسلامی دوباره

هنوزداروهای امروزم نخوردم....حسش نیست .عباس ومحمدم بانسرین وسیدمحسن .امیر گلم.مهیاس گلی رفتن خونه های پرند روببیند .خداخودش به خیر کنه.....آخروعاقبت ماچی میشه فقط خدامیدونه ...

من که دیگه نای گفتنم نیست....نی بشکست ونای ببرید

مولاعلی علیه سلام میفرمایند..بردباری پرده های عیب پوش است.وعقل همجون شمشیری کارگر باپرده بردباری خوی عیبناک خود رابپوشانیدوباشمشیرعقل برضدهوس وشهوات خویش مبارزه کنید.

هرگزبتوانگری وتوانایی خویش مغرور مباشید.....ناگهان توانگررادرویش وتواناراناتوان خواهید دید.......

روزی روزی خواران دراین دنیا بردوگونه میباشد .آن روزیی که شمابدنبالش بگردیدوآن روزیی که به لطف خدا بدنبال شمابدود.....آنکس که فقط دنیا روبجویدومرگ درکمینش نشسته ونادیده دنیا  ازدنیایش ببرد .ولی آن جان سعادتمند که درجستجوی آخرت باشد سعادت وشرافت دنیاروخواهددریافت...

خدایاتوکل به خودت.وبه ائمه معصومت توسل میجویم ......تنهاتویی که میبخشی وتنهاتویی که میبخشایی...

 

اگردسبم نگیری فروخواهم افتاد.واگربازم نداری به مناهی ومعاصی خواهم گرایید...

بتو پناه میبرم وبسوی توبازمیگردم.....بتوپناه میبرم.تامبادادرغنای توبفقرفروافتم.مبادادرروشنایی هدایت تو سرضلالت وانحراف گیرم......خدایاخودت  کمکم کن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ماماشهین نیازخاتون
31 خرداد 91 16:29
سلام به خودم به دلتنگیهام خودم برای خودم نظرمیدم که خانومی اعتماد به نفس داشته باش وباز هم ادامه بده شاید سرگرمی برای عزیزام باشه بدونندکه تودلم چی میگذشته ازدلواپسیهام اگاه بشند......خدایاخودت راهگشاباش......
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آواز قو می باشد