آواز قو

گلبرگهای تنهایی91

1392/5/14 9:00
نویسنده : شهربانو
483 بازدید
اشتراک گذاری

بانام یاد خدای مهربان........

هر   آن  کس که حرف دل را خوانده باشدگل سرد نام این گل بسیار زیبا و جدید است

بدون شک به وصفش مانده    باشد

بود هر بیت آن   دیوان شعری

که از همراهش ،جا مانده باشد

سراسر نغز و شیرین است و شیوا

کلامش با نمک آکنده باشد........

                             سلام دوستان.....

خوبین؟سلامتین؟ماکه به حمد خدای مهربان خوبیم......

امورات میگذره باتمام خوبیهاش وبدیهاش.......

خردادماه داره تمام میشه ،امتحانات هم گذشت با  همه دلهره هاش ......

و امتحان تکلیف ماهم پای صندوقهای رای گیری انجام شد.......روز چهارشنبه عروسی پسر دایی بنده بود و همه دعوت بودیم.هدا جان مهدیه جان ،محمدم وجلالم ولی فقط  ،منو هدا ومهدیه و همسرم با سید جمال رفتیم .جایتان  خالی خوش گذشت......تمامی اقوام دیدار داشتیم....بعدهم استراحت .تافردا زیارت و جمکران  تا  صبح جمعه تو جمکران بودیم....البته به علت گرمای روز ساعت هفت ونیم بعدازظهر رفتیم......ونماز و  کمی هم درصحن نشستیم و دعا خواندیم.......جایتان خالی .......من برای دوستانم پیامکی فرستادم.و یادشان  کردم....یاد باران ،ثنا،وشیما دوست نی نی وبلاگی.....و همه عزیزانم......محبوبه ومهدیه وهدا و فاطمه ،وووفاطمه عزیزم بودند.....آقایان محمد آقا وهمسرم ،قسمت مردانه برای اقامه نماز رفتند.....منو شادی و نیاز گلم باهم وبقیه هم باهم.....بچه ها هم با اعتقاد دل پاکشون نماز خوندند......من هم براشون  توضیحاتی دادم..........گل قرمز رنگ و اسمان زیبا

 

 

ازکل امورات این چند روز گفتم.امروزجمعه برگشتیم وپای صندوق رای رفتیم....

باخیال راحت رای  را  توی  صندوق انداختیم.....و خدا رو قسم  دادم به خون شهدا واشک مادران ،وپداران ،وفرزندان، همسران،شهدا، کشور مارا زیر سلطه اجانب و دشمنان قرارنده....و این ملت باغیرت ونجیمان را عزت بده...... واقعا خیلی ملت خوبی داریم و این مسئولین  مدیونند .چون هرچه دارند از غیرت و رهبر خوبمان دارند .......عزت وشرفشان به ماندگاری تاریخ وطنشان میباشد.......مردم باهمت عالی پای صندوقها به صف بودند.....نیاز رای منو مامان هدا رو توی صندوق  انداخت با کلی غرور واحساس سربلندی....خدا خودش ملتمون را موفق ومویدبداره....و سربلند  وپر افتخارو پرچم زیبایمان همیشه اهتزازی پر غرور داشته باشه...و به لطف خود خدا ولایت فقیه مان زیرسایه امام زمانمان ثابت قدم باشه........آمین یا ربالعالمین........

نیمه شعبان هم سوم تیر میباشد.....روز جمعه تولد حضرت علی اکبر ،حسناسادات ومهدیه سادات مشترک  باهم  مراسم مولودی دارند....اقوام رودعوت کردند........نسرین  خانومی هم  روز تولد آقا امام زمان  مراسم مولودی داره.......

ای گل همیشه بهارم خدا کند که بیایی.

فروغ لیل و نهارم،خداکند که بیایی.

عروس ذهن وایمانی .تو ختم حسن وکمالی.

صفای این دل زارم خدا کند که بیایی.

نوای نای نی من  به ساغری چو می من .

زغیبت تو خمارم ،خدا کند که بیایی.

اسیر دام توام  من، ببین  که رام توام من.

امیدوصبر و قرارم خدا کند که بیایی.

گدای ناز توام،من رضا به ساز توام من.

ببین که بی تو چه خوارم،خدا کند که بیایی.

چو جانی وتنی تو چو مهر روز منی تو.

چوماه هرشب  ،تارم،خداکند که بیایی.

تو ای همای سعادت  به دل نشسته ولایت.

گلی و بی توچو خارم ،خدا کند که بیایی.

قسم به جان توجانا،به ذات حی توانا.

به جز توقبله ندارم ،خدا کند که تو بیایی.

اگرنظر بنمایی شهنشاها به گدایی.

هزار سجده گذارم،خدا کند که بیایی.

تمام آرزوی من که رو کنی به سوی من.

دمی دگر به کنارم ،خدا کند که تو بیایی.

گنه نکن که ستایم تورا بعد از خدایم.

تویی تو دار  وندارم،خدا کند که تو بیایی.

به زندگانیم ای  گل  به دیده پا ننهادی.

امید جان به مزارم ،خدا کند که تو بیایی.

به روز حشر خدا را در آفتاب قیامت.

نظر به لطف تودارم،خدا کند که تو بیایی.

        ای گل همیشه بهارم

       خدا کند که تو بیایی..................

الهم عجل لولیک الفرج........گلی صورتی رنگ و خوشگل

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

free-downloadha
25 خرداد 92 5:22
سلام مسابقه مسابقه مسابقه نی نی جونیها بیا ببین چه خبره کلی جایزه داره اینم ادرس سایت http://free-downloadha.com/showthread.php?t=333&p=391#post391 به دوستان هم خبر بدید این مطلب رو تو وبلاگتون یا سایت تون قرار بدید تا همه ببین ممنون موفق باشید
مامان محمد و ساقی
25 خرداد 92 18:37
سلام مامان شهربانو ایشالله همیشه به جشن و شادی و تولد عزیزان
مامان دینا جون
27 خرداد 92 23:33
سلام خاله .امیدوارم که همیشه جشن وسرور باشه .پیامک زیبایتان به دستم رسید ممنون که یادمون کردین .زیارت هم قبول حق . خیلی دوستتتوووووووون داریممممممم
ღبارانღ
2 تیر 92 12:15
سلام مامان شهربانو...خوبید؟دلم براتون تنگ شده بود...کم پیدا شده بودید.هر چی هم می امدم جوابم را نمی دادید؟خوبید ان شالله؟
ღبارانღ
2 تیر 92 12:17
ای جانم...ممنون مامان خوبم... خدا حاجت رواتون بکنه...ان شالله...
ღبارانღ
2 تیر 92 12:18
خیلی این شعر را دوست دارم..گل همیش بهارم خدا کند که بیایی... ان شالله عیدی خوبی بگیرید.. عیدتون مبارک مامانی خوبم... من را هم دعا کنید ممنون دارم...
مامانی درسا
3 تیر 92 2:54
سلام مامان شهربانو جون عیدتون مبارک ...... همیشه خوش باشین برای ما هم دعا کردین .........زیارتتون قبول درگاه حق
مامان آرینا مو فرفری
5 تیر 92 19:51
آرینا در جشنواره تابستانه نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به دخترم رای بدین. فقط کافیه کد 143 را به شماره 20008080200 پیامک کنید. هر فردی که شماره همراه در اختیار دارد مجاز به شرکت در رای گیری است.(دوستان، آشنایان، خانواده، فامیل) مرسی از همراهی شما. ---$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ _$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(*)´¯)$$$ ___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$ ______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$ ________$$$(¯`(*)´¯)$$ ___________$(_.^._)$ ____________$$$$$$
ღبارانღ
6 تیر 92 20:53
سلام. مامانی...
دلم براتون تنگ شده بود..گفتم بیام عرض ادبی بکنم...
همیشه خوب و سالم باشیــــــــــــــــــــــد..دوستتون دارمـــــــــــــــــــــــــــــــــ


عزیزم بزرگواری......
هدا سادات
12 تیر 92 17:29
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.........ا
نم نم باران
18 تیر 92 18:31
ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/(این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید. خوب وقتی دیدیش یادت نره به ما بگی موفق شدی منتظرما.........ا
مامان محمد و ساقی
19 تیر 92 1:26
سلام مامان شهربانو کجایین؟
دومین جشنواره مجازی کتابخوانی
22 تیر 92 16:38
دوست بزرگوار و عزیز دومین جشنواره بزرگ مجازی کتابخوانی در دو رده سنی آزاد و نوجوانان در حال برگزاری است. ضمن دعوت برای شرکت در این جشنواره،از شما خواهانیم تا در اجرای این برنامه با پذیرفتن عنوان"همکار افتخاری" ما را یاری فرمائید.
ღبارانღ
26 تیر 92 18:39
سلام مامانی...
نماز روزه تون قبول...دلم براتون تنگ شده..چرا نمی ایید؟ ان شالله همیشه و هر جا خوب و خوش باشید...در کمال سلامت در کنار بچه های گلتون و همسر مهربانتون...


سلام گلم بارانم.منم دلم تنگ شده...نماز و روز هات قبول باشه......
مامان محمد و ساقی
6 مرداد 92 22:36
سلام مامان شهربانو
طاعات و عباداتتون قبول.کجایین؟


سلام عزیزم قربونت برم.......طاعات وعبادات شماهم قبول باشه .قدرتان مقدر حق باشه......
مامان محمد و ساقی
17 مرداد 92 0:03
سلام مامانی خوشحالم که اومدید.سر فرصت میام پستهای جدیدتون رو میخونم خصوصی دارین
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آواز قو می باشد