آواز قو

گلبرگهای تنهایی93

1392/5/14 8:56
نویسنده : شهربانو
441 بازدید
اشتراک گذاری

بنام خدای بخشنده مهربان......

حکیما .توحکیمی ولطیفی....

رحیما .تورحیمی و عزیزی........

بصیرا .تو بصیری ورءوفی......

نصیرا .تو نصیری و صبوری......

ایام سپری شد وماهمانیم  که بودیم.......شب  بود وروزشد،صبح بود شام تار شد.من  همانم  که بودم.ماه رمضان آمد و  رفت .من همانم که بودم.خدایا  توببخشای .......تونظری کن.......

niniweblog.com

 

ماه گذشته حامل اتفاقات زیادی بود.....من جمله تولدهای عزیزانم......

تولد شهاب هفتم تیرماه.تولد فاطمه جان دهم تیر.......تولد هدهدمامانی.بیستم  تیرماه......تولد محمدم بیست وهفتم  تیرماه.......همگی با خصوصیتهای خودشان با سادگی برگزارشد.......

اما مردادماه...............................................niniweblog.com

نهم تولد سیدم....دهم تولد  مهدیه ساداتم  با یه کیک  خوشگل شب قدر به نیت مقدر شدن  قدرشان  برگزارشد........شمع  کیک  شان با  نوای سبحانک لااله الله انت   الغوث الغوث خلصنا  من النار یارب  .سوزان شد......خدایا بهترینهارو برایشان  آرزوکردم......

niniweblog.com

پانزدهم.تولد شبنم،خواهر شهاب.......وبیست وهشتم  تولدعاطفه جان وسالگرد  ازدواج سید جلالم و عاطی جان .....عاطی جان تولدت مبارک.....

سالگرد ازدواجشونهم مبارک......

niniweblog.com

امروز  چهلمین روز  درگذشت  ،جانباز محمدعلی نصیری میباشد.......

برای بازماندگانش  طلب صبر میکنم......                                    

 

 گل جدید و بسیار زیبا به رنگ بنفش

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

❤دو نیمه قلبم❤
9 شهریور 92 12:12
سلام مامان شهربانو عنوان وبلاگمو عوض کردم.همون مامان محمد و ساقی هستم حالتون چطوره؟ ماشالله چقدر تولد مبارک همشون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آواز قو می باشد