آواز قو

گلبرگهای تنهایی98

1393/1/7 21:33
نویسنده : شهربانو
733 بازدید
اشتراک گذاری

بانام ویاد خدای مهربان........

نرم نرمک بهارآمد.......

نسیم بهاری وزیدن نمود........

که دنیاپر از عطرگل ها شده.........

بهار است وگویا حیات وممات ......

خروش آمده گرم نجوا شده......

بباریده ابربهاری به خاک........

زهر قطره اش صد گره وا شده........

سلام.....

سلام دوستان،عیدتان فرخنده وخجسته .سال نود ودوهم با خوشیها ناخوشیهاش تمام شد.بعضیها دل شکستند ،بعضیها دلشکسته شدند ،الا آخر..............ولی از خدا آرزو دارم سال جدید ،سال خوبیها ،ودلخوشیها باشه.آمین......

 

سلام وشادباش دوباره به همه ی عزیزانم.سالی خوب پربار داشته باشید.............

من برای همه وووووووووووووووووو خودم آرزوهای خوبی دارم........

امسال با تبریک سال جدید و تولد خواهر همسرم سال رو شروع کردم و با نیتهای زیبا توکل به خدای مهربانم.......

دوم فروردین تولد گلم ،سیب سرخم سید امیر طاهای عزیزم.

هفتم تولد بنده ی حقیر بود و عزیزانم شرمنده کردند با اقدام محمدجان و حسنا خانومی جشنی برپا کردند. با حضور تمامی خانواده وخانم برادرم ،مادر محمد جان..متشکر و ممنونم.درضمن پسر برادر همسرم هم با خانواده تشریف داشتند........خدایا شکر حمد و سپاس خاص فقط توست......از لطف خانواده ام سپاسگزارم.......... خدایا لیاقت داشتن عزیزانم را برای من ممکن کن....آمین ........فرج مولا آقا امام زمان میسر کن ..........الهم عجل لولیک الفرج......... 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

مامان محمد و ساقی
8 فروردین 93 23:50
سلام سلام تولدتون مبارک ایشالله تولد 120 سالگیتون رمز رو خصوصی گذاشتم
شيما
11 فروردین 93 10:13
سلام عزيزم حالتون چطوره؟ سال نو خيلي خيلي مباركككك الهي كه هميشه توي خونتون مراسم شادي برپا باشه چقدر خوب كه خانواده خوب و صميمي هستيد
شیما
31 فروردین 93 11:57
سلام روز مادر بر شما مادر مهربون خیلی خیلی مبارکککککک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آواز قو می باشد