آواز قو

کلبرک های تنهایی 99

1393/2/19 5:29
نویسنده : شهربانو
1,050 بازدید
اشتراک گذاری

بانام ویاد خدای مهربونم .....

سلام دوستان .خوبین ؟همبشه خوش باشید.

اردیبهشتم اومد و داره با عجله میره.......کجا خدا میدونه....بقیه در ادامه

ایام می دوند ازپس یکدیگر گویی گرگم به هوا دارن............     خیلی دلم برای نوشتن بال بال میزد .افسوس نمیشد.گوشیمم گم کردم. هرازگاهی یادداشتی مینوشتم.ولی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!خلاصه سال ساله مار بود .باید پوست مینداختم.....سالی پراز التهاب!!!!!!!!!پرازنگرانی!!!!!!!!خب خوبیهای زیادی هم داشت.ورود فاطمه عزیزم.که وجودش پراز خیر و برکت بود.گلی که عطر وجودش منو سرشار از امید به آینده میکنه.....توکل به خدا زندگی رو آسون میکنه .خرداد تعداد نوه های من اضافه میشه.عزیزی که خواهر کوچولوی نیازی میشه.خدایا شکرت.شهریور هم خدا فرزندی به سید جلالم عنایت میکنه.....پروردگارا سپاسگزارم. تعداد عزیزانم به هشت گل میرسه. خدایا همه ی این نور چشمان مارو حفظ کن. متشکرم...........قبل از عید به برادر مرحومم خداوند دو نوه ی گل دوقلو عطا کرد.امیر علی وامیرعباس...عیدی با برکتی بود.همه شاد بودند و نگران چون این فرشته های خدا با عجله پرواز کرده بودن و یک ماه زودتر زمینی شدن ولی الحمدولله صحیح وسالمند.شکر وحمد مخصوص خداست........حال شکر و حمد دیگری داریم بسیار چون خداوند  به برادر دیگرم نیز در تیر ماه دو قلوی عزیزی میبخشد. پروردگارا ممنونم.....   خوب اول خرداد تولد جواد خوبم میباشد و همین حالا پیشاپیش تبریک میگم.......روز هفدهم تولد دحتر برادرم بود زنگ زدم وتبریک گفتم و آرزوی موفقیت براش از خدای گلم طلب کردم......دیگه تولدها یکی پس از دیگرسر میرسند.....حالا دیگه از دل تنگم بگم.....که خیلی خیلی تنگه. دو یا سه هفته ای بیمار بودم به پزشکهای مختلف رجوع کردم.متخصص قلب،متخصص داخلی،آزمایشهای گوناگون و اسکن قلب. اکو ونوار قلب ،خلاصه که  کار آخر سوره الرحمان پیامی از سرازیری ها به ارمغان آورد. ولی ازخدا عمر با عزت میطلبم آمین........

روز هجران و شب فرقت یار شد .

ز دم این فال و گذشت اختر و کار آخر شد.

آن همه ناز و تنعم که خزان می فرمود.

عاقبت در قذم باد بهار آخر شد.خدایا راضیم به رضای تو...الهم لولیک الفرج........

پسندها (1)

نظرات (1)

شيما
19 خرداد 93 18:11
سلام حالتون چطوره؟ ماشالهههههههههه ... چقدر ني ني جديد !!!! خوش به حالشون! دست راستشون روي سر من!
شهربانو
پاسخ
سلام عزیزم شیماجان ...دوست دارم و از خداخواهان آنچه خوب است برایت دارم....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آواز قو می باشد