آواز قو

گلبرگهای تنهایی100

1393/4/1 0:38
نویسنده : شهربانو
1,076 بازدید
اشتراک گذاری
  • بنام خدای رحمان و رحیم.شد 100............خدایا شکر .عمری سپری شد و نفسی برآمد شکر و حمدت باقیست....

بارها گفته ام و بار دگرمیگویم.

که من دلشده این ره نه بخود می پویم.

در پس آینه طوطی صفتم داشته اند.

آنچه استاد ازل گفت بگو میگویم.

باسلام خدمت تمامی عزیزان ....

مدتها بود که میخواستم بنویسم اما نمی شد ،حال فرصتی پیش آمد و وقت یاری کرد ..اما همه حرفهام یادم رفته .خدایی خیلی حرف دارم اما عاجزم از نوشتن .دلم خیلی گرفته از جور زمان از ،از نامردی روزگار از اعتمادهای بیجا،از قدم گذاشتن کسانی که مورد اعتمادن و ضربه آخر رو از همینها میخوری .....اما شاید عبرتی بشه. منتها چون همیشه یک نوع نیست ....دوباره ..........و دوباره........از مرداد گذشته ورود خانواده ای که  درباره شون فکر نمیکردم .چگونه آرامش خانوادگیمو بهم زد ن.....نمیدانم نفرینش کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یا از خدا برایش هرچی لازم میداند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟و این یکی برایم گواراترست.......درحقیقت از تمام امکانات وجودی ما سوء استفاده کرد از تمامی وجودمان .......پرپر شدن عواطفمان رو باتمام وجودم احساس کردم ......شخصی که همیشه برایش سعی میکردم و از صداقتمان بزرگترین سوء استفاده رو برد ....غمش را میخوردم و فکر میکردم چقدر مظلومانه زندگی میکنه ولی متاسفانه از همه دوز وکلکش بیشتره ....و با مظلوم نمایی،مدتی عواطف همه رو به بازی گرفته حتا علایق شخص و خانواده رو تحت احاطه قرارداد.....و پس از بهره وری سراغ اشخاص دیگری میره .و فرم دیگه و شرایط حضوری اشخاص ....تا مرگ طرف قدم برمیداره .حال نوبت برادرم و اطرافیان خامش رسیده چون نفوذ خاصی در پیشروی در احساسات افراد داره. خدا همه رو از شرش حفظ کنه ما که واقعا با تمامی وجودمان ازین شخص ضربه خوردیم و هنوز سرپانیستیم ..........ازجهت عواطف، ازنظر وقت کشی، ازنظر مادی، و ...................خدایا مارا از شر شیطان صفتان محفوظ بدار آمین......ای کسانیکه دزدانه مطالعه میفرمایید .و هیچ آثاری از خود باقی نمیگذارید.منتها برعلیه خودمان به کار میبرید .بهوش باشید چون من رمزی برای گفته هام نمیزارم. و دوستانم جملگی از من و من از ایشانم.....و منتظر نظرات جالبشون هستم.اما تویی که سرک میکشی و نوشته های مرا اشاعه فامیلی قرار میدهی.با تو هستم ......این پیام را به گوششان برسانید از خدا طلب دوری از شر و شر وجود شیطانیشان را داریم.......خدایا همه رو از شر شیطان دور بگردان و شیطان صفتان رو رسوا کن .......آمین یا رب العالمین.......و در آخر از ماست که برماست.......توکل به خدا امید دارم که دیگران هم آگاه بشن........دوست نداشتم صدمین مطلبم گله از خلق الله باشه اما حضور افراد در زندگیمان  درس عبرتیست برای آینده ،بهترین تجربه برای واقع بینی و زود تصمیم نگرفتن .....خدایا شکرت......خوب نگارمان اومد . قدمش را گرامی میداریم ...اما نی نی عزیزمان با اتفاقاتی که رخ داده هنوز در بیمارستان بستریست خداوندا خودت یار و یاورش باش .....اینهم یکی از حوادث پیش بینی نشده بود ........فقط میتونم دعاش کنم عزیزم با مشکل تنفسی روبروست.....ودر دستگاه قرار داره....هدا خیلی رنج میبره .....هدا دوران بارداری پراز استرسی رو گذروند و اینهم یکی ازدلایل  وجود این شخص شیطان صفت بود که چقدر  برای این شخص زحمت کشید و از وجود و توانش و مادیات برایش کم نذاشت......خدا سزایش رو بدهد......و از اینهمه ظلم و ستم دورش کند......خدایا منو ببخش .........دیگه صبرم لبریز شده.....

پسندها (2)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آواز قو می باشد