آواز قو

گلبرگهای تنهایی101

1393/4/2 10:27
نویسنده : شهربانو
737 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستان ...بانام ویاد خدای مهربان.....

دیروز صدویکمین دلنوشته ی من با گله از دوستان واقوامم صورت گرفت ...خیلی دلم گرفته بود .ازهمه چیز و همه کس...از دشمنان دوستنما.....و دشمنانی که من از دشمنشون درسهای خوبی گرفتم ....

جانم براتون بگه،تصمیم گرفتم رها شوم ......خودرا ازتمام چیزهایی که مانع رسیدن من به اهدافم میشوند خودرا ازقیدشان رهاسازم.ببخشم و طلب بخشش کنم ....فراموش کنم وچون کینه فقط سنگینم میکندو ناراحتیهایم و غصه هایم را بیشتر وبیشتر میکند......سعی میکنم که اگر کاه باشد یا کوه آنهارا زیر پایم بگزارم و به خاطر داشته باشم که هرکسی ممکن است اشتباه کند ......پس ،از خالق یکتایم طلب هشیاری وکمتر اشتباه کردن دارم......خداجون کمکم کن زیرا همه وجودم درد میکنه .یابهتر بگویم همه زندگیم درد میکنه....خداجون خودت محافظم باش........

پسندها (2)

نظرات (1)

مامانی درسا
3 تیر 93 11:17
امیدوارم همیشه دوستان واقعی دوستان زلال در کنارت باشن مامان شهربانو عزیز .... خوش باشی و پاینده ....عزیزم.ممنونم از دلداریت.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آواز قو می باشد