آواز قو

گلبرگهای تنهایی102

1393/4/13 12:05
نویسنده : شهربانو
1,360 بازدید
اشتراک گذاری

بانام و یاد خدای مهربان..

سلام عزیزان .آمدرمضان ومقدمش بوسیدم.در رهگذرش طبق طبق گل چیدم.

من باچه زبان شکر بگویم که به چشم یکبار دگر ماه خدارو دیدم .

در تمام لحظات پرفیض این ماه عزیز،من محتاج دعای خیرتان هستم.......

کاش در این رمضان لایق دیدار شوم.

سحری با لطف تو بیدار شوم

کاش منت بگذاری به سرم مهدی جان.

تاکه همسفره تولحظه افطار شوم .........

ماه پر از احساس و پاکیها رسید.خدایا مارو  پاک کن.کینه ها و بد قضاوت کردنهارو از دل وجسممان  دورکن خدایا به خودت پناه میبرم.این قدر نعمات فراوانی به ما بخشیدی که گاهی فراموشمان میشود حد اقل تشکری داشته باشیم.باراندیشب صفایی داشت رفتم بیرون و صدا و  لطافت  باران را تجربه کردم. برای دل همه حاجتمندانت دعا کردم برای دل هدهد وجوادم  دعا کردم واسه ی نی نی کوچولومون خیلی دعا کردم که قلب کوچولوی این فرشته خدا ،هرچه زودتر شفا پیدا کنه ....خدایا نگارم روشفا بده .فرشته کوچولوخیلی ریزه میزه اس میترسم بغلش کنم.واقعا معصوم ومظلومه .......پاک وزلال .خدایا خودت کمکش کن .....خدایا کمکم کن تا بدیهارو فراموش کنم .خدایا کمکم کن تا با هیچ شخصی بد رفتاری نکنم .

خدایا منو هیچوقت به خودم وامگذار .......

الهم عجل لولیک الفرج.........

 

 

 

 

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

❤مامان محمد و ساقی❤
14 مرداد 93 23:02
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آواز قو می باشد