آواز قو

گلبرگهای تنهایی١٠٩

1393/7/24 0:49
نویسنده : شهربانو
784 بازدید
اشتراک گذاری

بانام یادخدای مهربان.......

سلام دوستان ,خوبین,من با حمد و سپاس از خدای یگانه حالم خوبه ......شکر لحظه ب لحظه خالق یکتا بر من واجب والزامیست.....

پسرکوچولوی من ,که حالا مردی شده ,شب عیدغدیرر,دست بانوی خونه اشو گرفت و رفت سرزندگیش.........دوریش سخته ,ولی براشون آرزوی خوشبختی میکنم .....

خدایا همه جوونهارو خوشبخت کن.......خدایاشکرت.....

باسپاس  ازشما عزیزانم که تا بقیه مطالب منو همراهی میکنید........سید کوچولوی که تا دیروز از پی توپی میدوید و بازیگوشی میکرد ,حالامرد زندگی فاطمه بانو شده .

خدایا نسلشو صحیح و سالم بگردان......درپناه خودت حفظ شون کن.......خدایا فرزندانی سالم و صالح بهشون عنایت بفرما.... خدایا داغشونو نبینم.....سجده شکر بجا میارم ...وممنون تو خزای متعالم هستم.... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آواز قو می باشد