آواز قو

گلبرگ های تنهایی8

1391/4/5 15:26
نویسنده : شهربانو
409 بازدید
اشتراک گذاری

باسلام و درود به آقا امام حسین وآقا ابو فاضل اسوخ رشادت وایثار......

همینک چهارمین روز باسعادت ماه مبارک وپرمیمنت شعبان است ....

عزیزم هنوز از سرکار نیامده امید دارم که خوبه خوب باشه........

مهدیه سادات وسیدجمالدین رفتن سرکار ......فاطمه  سیدم هنوز خوابیدن .منم ازبعد ازنماز بیدارم .........

امروز خدا بخواد برنامه هایی داریم .برنامه روزمره گی ....................طبق معمول  نظافت جمع و جو ......تهییه غذا.......

وجشن مولودی حضرت ابوال فضل ال عباس  ایثارگر عاشورای حسینی .منزل شمیم وسعید برادر عاطی جون دعوتیم باتوکل به خدا

هدادیشب باجواد ونیاز ازتهران اومدند شام پیش مابودند البته ماشام خورده بودیم .چون مهدیه وسید روزه بودن .ماهم بااونها افطاری شام خوردیم........خداازشون قبول کنه..

دیروز بوسیله پیامکی بسیار زیبا بامتنی قشنگ از طرف سمیه جان دعوت شدیم به دومین سالگرد حاج امین الله کلانکی  شوهر شیرین جون  ...

روحش شاد وقرین غفران ورحمت ایزدی باشد.....پنجشنبه ٨تیر ماه برسرمزار وسپسرستوران.......

خدابیامرزدش.........انسان فرهیخته ووالایی بود .........

 

دیروز موفق شدم وب لاگی برای امیرم تحت عنوان گلواژه بهارم امیرطاها درست کنم .تاخاطرات کودکیش

جاودانه شود دوسش دارم.......

 

فاطمه جانم هم وب لاگش رو راه انداخت بااسم قشنگ نم نم باران ......مبارکش باشه دیشب کمی با هدا اشکالاتش و برطرف کرد بزای راه اندازی وبش

تازه کارنامه شم گرفت باموفقیت قبول شده خانومی ........

محسن گلم دیروز صبح با کارنامه قبولی  شاد و لبی خندان اومد ومنو بیدار کرد بهش قول دادم براش جایزه ای تهییه کنم .......

محسن دیگه میره دوم راهنمایی .......به امیدخدا سال دوم دکتراش باشه.....آمین  

فاطمه عزیزم میره سوم راهنمایی گلم شما هم سالهای پراز موفقیت رو طی کنی ودکترای ارزوهات رو کسب کنی ........آمین...

امیرطاهای عزیزم آغاز اولین سال تحصیلی رو ثبت نام کرده قربونش برم......

برای شادی بچه هام دلم میتپه ........خدایاخودت حفظشون کن ........

 

حرفها دارم

باتوای مرغی که می خوانی نهان از چشم

و زمان را باصدایت می گشایی

چه تو را دردی است

کز نهان خلوت خود می زنی آواز

ونشاط زندگی رااز کف من میربایی......

و.....بانکی ازدور مرامیخواند

لیک پاهایم درقیر شب است......

.....دست ازدامان شب برداشتم .....

روشن است آتش درون شب.....

.....هردم این بانگ برآرم ازدل.......

وای این شب چه قدر تاریک است.......

........شب ایستاده است

خیره نگاه او

برچارچوب پنجره ی من .......

......رنگی کنار شب

بی حرفی مرده است

مرغی سیاه آمده از راه ای دور

می خواند ازبلندی بام شب شکست.......

وز پی  رنگی به افسون تن نیالوده

چشم پر خاکسترش رابانگاه خویش می  کاوم............                   زنده یاد سهراب  سپهری

 

اگر خدا به خواد می خوام برای مه یاس  گلی ماما وبی درست کنم این شاالله..........فدات شم گل یاسم...........

 

خونه خلوت خلوت منم وتنهایی ها اما اگر مرغ مینا بذاره بادلبریهاش

اتاق خلوت پاکی است

برای فکر چه ابعاد ساده ای دارد!

دلم عجیب گرفته است

خیال خواب ندارم.......

 

 

امروز می خوام با جناب حضرت ابوالفضل درد دلام بگم.بگم چه قدر دوسش دارم برای سلامتی  آقا امام زمان دعا کنم برای هر چه زودترش دعا کنم .....برای محمدم دعا کنم  .....برای مهدیه م دعا کنم برای هدا دعا کنم وبرای جلالم دعا کنم.....برای سیدجمالم دعا کنم.....برای سیدم دعا کنم......برای حسنام دعاکنم........برای خودم وعزیزم دعا کنم وایییییییییی خداجون چه قد ه باهات کاردارم تاره هم باپارتی دارم میام پیشت  ......حالا ببین آقا

اصلا مارو تحویل میگیره آقف ابوالفضل ومیگم اقاباکوله باری ازدعا وتمنا میخوام بیام پیشتون.........

اقاقبولم کنید توشادمانیتون راهم بدید.............باتوکل به خدا وتوسل به ائمه اطهار............

خیلی دلم میخواد بدون هیچ ناامیدی ازپیشتون برگزدم ......آمین

باامید به خدا اگرامیدتوزندگیم نبودچه کاری می کردم خداجوووووووووون ناامیدم نکن 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان دیناجون
10 تیر 91 17:15
سلام خاله جونم .وااااای ببین اینجا چه خبره؟وبلاگ جدید مبارک خاله جون خیلی خیلی زیبا مینویسی از اول نوشته هاتو خوندم اسم ومسما به هم میان گلبرگ تنهاییایشالا که همیشه شادی باشه دوستتون دااااارم.

سلام عزیزم.ممنونم که به وبلاگم سرزدی .منو شرمنده نکن .دینا جون وببوس........
فاطمه
21 بهمن 91 1:48
سلام خوشحال شدم وقتی که اسم ام رو درپیونداتون دیدم وخوشحالترشدم وقتی که مطالبتون رو خوندم وفهمیدم که با یک بانوی مومنه دوست شده ام من معمولا وبلاگ مامانای نی نی وبلاگی میام


علیک سلام گلم ....متشکرم که منو قابل دونستی ...و نظر قشنگتو برام گذاشتی....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آواز قو می باشد