آواز قو

گلبرگهای تنهایی 2

1391/4/5 15:18
نویسنده : شهربانو
282 بازدید
اشتراک گذاری

بانام ویاد خدا

آنکه بی باده کند جان مرامست کجاست                      وانکه بیرون کندازجان ودلم دست کجاست

  

                                                                                                                         مولوی                                                

باسلام ودرودبه پیشگاه حضوراقاامام زمان .........

چندوقته که دلم میخواست بنویسم ولی از کجاهمیشه توسالنامه هامینوشتم باپاره میشدندیاهمه جاقابل دسترس می شد

دیروزمهدیه پرسیدمامی چراآوازقو؟گفتم چرانه؟گفت.قووقت مردن آوازسرمیده.گفتم شایدمنم اخم کردگفت لوس لبخندی زدم........ومکثی کردم..........آری حتمامنم.........ازخودم بگم ازتنهاییهام بگم......من تنهانیستم .خداهمسرخیلی خیلی خوبم بچهام که دیگه نپرس..........جونم براتون بگه منوهمسرم 4پسمل و3دخمل داریم آخه هنوز برای من بچه هستندسیدمحمدم متولدسال پنجاه سه روز27 ساعت 10

شب.والان دارای همسروسه گل عزیزبه نهم سیدمحسن.سیدامیرطاها.مه یاس سادات مهدیه ساداتم روزپنج شنبه 10 امردادساعت2بعدازظهرایشونم دختری مهربون عزیزی داره........    سیدجلالم سال پنجاه وهشت بیستم شهریورساعت یازده شب.... یک شب بعدازفوت مرحوم طالقانی...که روحش شاد....دیده به جهان گشود.الان ازدواج کرده وصاحب ثناسادات کوچولو شده ..چهارمین فرزندم سیدجمال الدین روزپنجشنبه ساعت دوبعدازظهرروز12اسفندسال شصت ویک بدنیااومدوهنوزهم ازدواج نکرده .......هداساداتم روزبیستم تیرماه ساعت چهارصبح دیده به جهان گشود.مهدیه دیگه یه دونه نبودحالاخواهری شده بود......هداجانم یه دختر نانازی داره به اسم نیاز که من بهش نیازخاتون میگم یابااون ادااصولاش شاهزاده پردیسمه ....سال شصت وهفت سیدتقی معروف  آقاسیدواردحریم مقدس منزل ماشدچون اولین فرزندپسربعدازفوت بزرگ خاندان همسرم یعنی پدربزرگش.بودهم نام ایشون شدعجیب که شکل پدرم میرزامحمودشد کم سعادتی من این بود پدرموقتی من نوزادبودم دارفانی رووداع گفت روحش قرین رحمت کاش میدیدمش  ولی از ته دل دوست دارم بابایی و...........حسناآخرین بچه خونه  دردونه بابا..........به قول بچه ها .......محمدم ارشد خونه.............مهدیه تودختراارشد......جلالم چایی شیرین    جمالم که جمالمه.عشقه....... هداهمیشه بایدممیز باشه سید توکئجکتراهمیشه بزرگتره به احترام اسمش قابل احترام......دیگه دردونه هم حالش معلومه بایددایم بپرسه دوسم دارین .یامیگه بابادوستون دارم مامادوستون دارم توگوشی همراهم اسم خودش بااحساس تموم.نوشته حسناجووووووووووووووونقربون همه شون برم پیشمرگشون منم حالاپس میگین تنهایی معنی نداره!ولی من بازم میگم تنهام حالاچرا؟دلم تنهاست توجمعم ولی تنهام تنهام بازم تنهام...........خدایاکمک کن

درادامه بازم براتون مصورمیگم ازخودم ازآرزوهام ازعشقم....ازبچه هام اززندگیم اگه خسته شدین شرمنده

اگرپرسندآخرین نفست به یاد کیست؟گویم یادکسی که بی وفایی درذاتش نیست 1که اوهم جز خدای

احدوواحدنیست راستی عیدتون عید انتخاب شدن محمدرسول الله به  تمام مسلمین تبریکبادعزیزانم عیدتون مبارک   ......دردفترزندگی برای سفیدماندن صفحه غصه هاتون همیشه دعا میکنم آمین

 

 

 

   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

آبجی فاطمه دختر خاله ی نیاز
28 خرداد 91 20:31
سلام مامانی وبت اسم قشنگی داره دوست دارمممممممممم


ممنونم تازه وب خودتم مبارک
دخمـــــلی
3 آذر 91 4:29
کاش جمع ها همیشه جمع بودند...............

شنیدم که چون قوی زیبا بمیرد

فریبنده زاد و فریبا بمیرد

شب مرگ تنها نشیند به موجی

رود گوشه ای دور و تنها بمیرد

در آن گوشه چندان غزل خواند آن شب

که خود در میان غزلها بمیرد

گروهی بر آنند که این مرغ شیدا

کجا عاشقی کرد آنجا بمیرد



شب مرگ از بیم آنجا شتابد

که از مرگ غافل شود تا بمیرد

من این نکته گیرم که باور نکردم

ندیدم که قویی به صحرا بمیرد

چو روزی ز آغوش دریا برآمد

شبی هم در آغوش دریا بمیرد

تو دریای من بودی آغوش باز کن

که می خواهد این قوی زیبا بمیرد



ایشاا...عمری با عذت داشته باشی خواهر خوبم


سلام گلم .....از تسلای دلم با شعر دوست داشتنیم.....بسیار متشکرم.......بسیار زیبا بود.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آواز قو می باشد