آواز قو

گلبرگ های تنهایی 37

1391/12/3 3:47
نویسنده : شهربانو
2,079 بازدید
اشتراک گذاری

گل های باغ زندگی من و همسرم...

امروز موفق شدم با کمک فاطمه جون عکسهایی از آلبوم گل های زندگیم رو به شما عزیزان معرفی کنم .

 

 

بفرمایید به ادامه.

همسرعزیزم

 

خودم

آقا سید محمد رضا مخملی من

آقا سید جلال عاطفه خانم ثنا سادات

، آقا سید جلال ،وآقا سیدمحمد رضا.ونسرین خانم ،عاطفه خانم و  آقا محسن اخمو آقا امیر طاها

 

من ،عاطفه خانم، همسرم و آقا سید جلال

 

حسنا جون در مراسم نامزدی

 

عاطفه خانم آقا سید جلال و آقا سید جمال وآقا سید تقی گلم

 

آقا سید جمال و آقا سیدتقی گلم.

 

 

آقا سید جمال عزیزم.

 

هدهد من، ،عاطفه عزیزم،و خودم...

 

 

 عاطفه جونم،و خودم.

 

حسنا سادات مامان و بابا و آقا محمد داماد گلم

 

فاطمه خوشگله اینجا ٦ سالش بود ولی الان 14 سالشه همون نم نم بارونه

اینجا حسنا سادات و آقا جواد تئاتر اجرا می کردن.

 

 

آقا جواد و هدا سادات غزیزم.

 

 

مهدیه سادات و آقا سید تقی و فاطمه جون تولد مشترکشان.....

 

چشم حسنا جونمه.....

 

آقا جواد  خوبم بابای نیاز

 

 

خانواده ی عزیز محمد مخملی من....نسرین جون،محمدم،سید محسنم،مه یاس گلی،وپیش نسرین جون امیر طاها جون.....

 

 

 

آقا محمد همسر حسنا جون...

 

 

گلم خفته ام حسنا سادات

 

 

 

محمد و حسناسادات.....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان محمد و ساقی
31 مرداد 91 16:33
سلام.واااااااااااااااااااااااای چه عکسهایی گذاشتی مامانی همشون قشنگ بودن و یه خانواده ای رو نشون میداد که سراسر از عشق بودن. ایشا... همیشه خوش باشین
در انتظار....
31 مرداد 91 21:46
سلام. وااااااااااااااااااااااای مامان خوب.چه عکسهای خوبی...ان شالله این جمع همیشه با هم سالم و خوب و شاد و ارام باشند... خدا همه تون را حفظ کنه....
در انتظار ....
31 مرداد 91 21:47
سلام. وای کلی ذوق کردم... انشالله همیشه به سلامتی...
در انتظار ....
31 مرداد 91 21:47
مامانی خوبم فرموده بودی خصوصی برام نوشتید چیزی نبود... می تونید دوباره زحمت بکشید....شرمنده..
در انتظار....
31 مرداد 91 21:48
الهی همیشه همیشه سالم و شاد و ارام باشید.با هم در کنارهم..ممنون از عکسهای زیباتون...
مامانی درسا
1 شهریور 91 2:07
مامان شهربانو عزیزم چه چهره مهربانی دارین ...... خیلی کار حوبی کردین عکسا رو گذاشتین خدا جمع خانوادگیتون رو همیشه برقرار و سلامت نگه داره ...... سلام منو به همگی عزیزاتون برسون ....
مامان امیر مهدی(سوده)
1 شهریور 91 15:20
زندگی یعنی همین لبخند تو دوست یعنی یک نفر مانند تو مرحبا بردوست تفسیرش تویی افرین براسمان ماهش تویی...
مامان دینا
1 شهریور 91 22:19
سلام خاله جونم .چه عکسهاییخدا ایشالا همه رو برات ببخشه و سایه ات بالا سر همه گلهای زندگیت باشهدوووووووووووستوووووووون میدارم
مریم(مامان کیمیا)
2 شهریور 91 21:54
عکساتون را خیلی می دوستمممممممممم..... از اون عکس مادرشوهر و عروس و هدهد خیلی خوشم اومد....خدا را شکر که مادرشوهر نازنینی دارم والا از حسودی دق می کردم. عکسها سورپریز خوبی برای امروزمون بود.
هدا سادات
8 شهریور 91 18:51
وای چه خانواده ی دوست داشتنی ای خدا همیشه واسه هم نگه تون داره
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آواز قو می باشد