آواز قو

گلبرگهای تنهایی46

1391/9/3 4:03
نویسنده : شهربانو
324 بازدید
اشتراک گذاری

با نام ویاد خدای حسین........محرم ماه خون ،وقیام......ماه عشق ودلداده گیها....ماه ایثارو اسوه شدن .......ماه عباس وحسین..ماه علی اصغر وعلی اکبر،ماه قاسم وعبدالله،ماه زینبیان......ماه حرزمان،ماه مختار ومسلم........ماه نوزادان ،وپیرمردان،ماه نودامادان،ماه مادران،ماه خواهران داغدار،،ماه نوعروسان،ماه برادران مهربان،ماه پدارن آرزو دار.خدایا ماهی ،که از همه ی قشرهای روزگار ایفای نقش میکنند ،با قلب عاشقشان ،  حماسه عشق و دلدادگی  میسازند........

 
 
 

خدایا،چه دردناک روزهای را گذراندم........روز عاشورا مصادف ،با چهلمین روز درگذشت برادرم ،پیر غلام عاشق ،حسین درپیش است.....ولی خانواده ی محترمشان ،به حرمت امام حسین ،مراسم را به پنج شنبه موکول کردند ،چون شیعیان عاشق ،حسین به مراسم عزاداری خود بپردازند......روز پنچ شنبه ،روز تولدعزیز از دست رفته ام هم بود.....گریستم همچو ابر بهار ،گریستم ،همچو آهویی بی پناه،گریستم من همچو غریبی تنها.گریستم من همچومسافری سرگردان...........مهتاب یاد آور عشق است وتکرار دلدادگی ومهر ومهربانی......مهربانم درکدامین شب ،مهتابی جاماندی؟من ،بی تو گذشتم.......دستانم خالی از مهرت در دور دستهای گذر زمان......مراسم با احترام به خون حسین ،باعزاداریش ،شروع ،و خاتمه اش هم یاد حسین بود ........همه جا نام حسین بود ویاد حسین......تسلیتا..............حسین جان.زینب بود  و یاد زینب......پس من کی بودم......هیچ وپوچ........همین .دربرابر ایشان من رو سیاه ودرمانده وناتوان.........ولی امیدوار ،به خدای حسین ،وحسین ،خدای مهربان......یارب مددی.....

 

 

 
 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ثمین
3 آذر 91 3:53
سلام به همه دوستان دنیای نفیس عزاداریهاتون قبول باشه! تا روز عاشورا قراره دیگه پست جدید نزاریم و این پست رو آپ کنم!! یعنی شما لطف میکنید و عکسای کوچولوهای محرمی تون رو میفرستید تا با نام خودتون اینجا به یادگار بزاریم و یه آلبوم زیبا به نام محرم 91 ثبت کنیم. اگه موافقید یاعلی! هر نفر یک عکس میتونه بفرسته ولی اگه لباس فرق داشت اشکال نداره دوباره عکس بده!! اگه عکسها از سال قبل هم باشه مشکلی نیست! از شام قریبان دیگه این پست آپ نخواهد شد! در روز یکشنبه 5آذر - 10محرم مسابقه بهترین عکس داریم(درقسمت نظرات رای میدین و هر وبلاگ حق دو رای داره) که عکس برنده رو تا آخر ماه محرم در پست ثابت وبلاگ میزاریم(جای عکسی که الان هست) و عکس رو به وبلاگ برنده لینک میکنیم! در ضمن باید در وبلاگ خودتون هم لینک این پست رو بزارید تا عکستون ثبت شه! اینم لینک این صفحه: آلبوم کودکان محرم 91 http://2nyaienafis.niniweblog.com/post1409.php منتظرتون هستم
مریم مامان سلما
3 آذر 91 4:03
سلام عزیزم من اولین بار که وبلاگ تو میخونم بهت تسلیت میگم میدونم برادر خیلی عزیزه چون من خودم یه برادر دارم میدونم این داغ همیشه به دلت هست و هیچ وقت فراموش نمیشه از خدا میخوام از صبر زینبش یه کم بهت بده امیدوارم خوشیهای زندگیت اینقدر زیاد باشه بد از این که برای چند لحظه غمت کم رنگ تر بشه اگه دوست داشتی من وهم یکی از دوستای خودت بدون


علیک سلام ممنونم که به گلبرگهای من سری زدی .امید آن دارم که فراموشم نکنی.....غم برادر و عزیزت رو نبینی.....
دخمـــــلی
3 آذر 91 4:20
وای خدای من..................نه
خداوندا بحق بی بی زینب کاسه دلتون رو پر صبر کنه....
چقدر بزرگوارانه نوشتید...........
نمیدانم دیگر چه بنویسم اما اشک یاریم نمیکند اگر ثانیه ای جای شما بودم چه بر سر دلم می آمد.............واااااای خدا نکند

اگر به صبر دعوتت کرده ام از این جهت است که از کودکی به ما یاد داده اند هر کسی از غمش گفت بگویید خدا صبرت دهد.......
اما فقط دل پر هراسم میداند که گوش آدم پر میشود از این جمله و برای تسلی خود فقط مجبور میشود خودش را فریب دهد......و دور از تمامی آدمها
به گریه بنشیند....

خداوندا جدایی در ذهن من کوته فکر چقدر سخت است و باور نکردنی........که همیشه از آن می هراسم
و زیر لب نجوا کنان باز...خدا نکند


سلام گل با احساسم......از خدا برات همه ی خوبیهارو خواهانم.......اگر چه جدایی باشه.....
مامان محمد و ساقی
3 آذر 91 13:29
سلام عزیزم
ایشا... روحشون شاد باشه
عزاداریهاتون هم قبول باشه
التماس دعا داریم ازتون
رمز رو خصوصی گذاشتم


علیک سلام گلم ممنونم .منهم از شماهم التماس دعا دارم.
ماما ن مهربان فاطمه
4 آذر 91 16:14
سلام گل بانو٠٠٠عذرخواهي من رو بپذير٠٠٠من بدون كم و كاست دائم به وبوتان سر ميزنم٠٠٠حقيقتا بابت برادر گراميتون متاسفم و تسليت ميگم ٠٠٠ميدونيد تو اين مدت چند تا مشكل داشتم و مريض بودم ٠از اين بابت بيتر با موبايل بيشتر ميومدم كه نظر دادن با أون مشكله٠٠٠٠باز هم عذر من رو بپذيريد٠٠٠٠
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آواز قو می باشد