آواز قو

گلبرگهای تنهایی 3

1391/4/5 15:17
نویسنده : شهربانو
272 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امروزروزمبعث پیامبرخداست تبریکات صمیمانه مرا بپذیرید

           برروی زمین واسمانهاوکرات            دربین مناجات وتمام کلمات

      زیباترازین دعاندیدم هرگز                 برخاتم انبیاء محمدصلوات

 

ایشاه سوارملک هستی                  سلطان خردبه چیره دستی

ای ختم پیمبران مرسل                 حلوای پسین وملح اول

سرخیل تویی جمله خیلند         مقصودتویی همه طفیلند

 

 

خوشحالم تقریبا بچه هارودیدم  عباس سرکاربود جلال امروزشوبرای کولر درست کردن برای ماگذاشت منهم بایه کوله باردعابدرقه اش کردم......وازخداوجدش براش خیردودنیاش روخواستم الاهی خدامحتاجش نکنه

محمدونسرین بابچه هااومدندعیدروتبریک گفتند مه یاسم امیرطاهاومحسنم

هدامیهمان داره زنگیده جوادم زنگ زده تبریک گفته

حسناومحمدم رفتن شمال.....

عاطفه هم منزل مادرش بودجلال هم طفلی دنبال کارهای ماشین خودش ومهدیه وکولرخونه ما....امیددارم که عاطفه ماروببخشه ......دوسش دارم..........راستی ثناسادات همغذاخور بچه م واکسن شیش ماهگیشو

زده تب کرده ازروزبیست وهشتم به دستورپزشکش غذاروشروع کرده فرنی وحریره بادوم .......دخترجلال هم داره بزرگ میشه خدایاشکرت واسه انچه که به من دادی وانچه که صلاحم نبودوندادی.........

دلم برای یه مسافرت پرمیزنه تاخداچی بخواد

امروز میخئهستم به چندنفرزنگ بزنم ولی نشد شیرین جون زنگ زد کلی حال واحوال پرسی کردیم گفت روزبیست وپنجم ازعسلویه برگشته ازاقاوحیدگفت خیللللللللللللللللللللللللی ناراحت شدم خداکمکش کنه

دلم میخوادبرم سرخاک پدرم مادرم برادرام خلاصه کسانیکه برایم بسیار .عزیزندوکمبودشون شدیداتوزندگی

برایم در دآوربوده وخیلی وقتها دلم برای یه لحظه دیدنشون پرپرزدم............روحتون شادعزیزانم آرامش ابدی ومغفرت الاهی نثارتان دوستون دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آواز قو می باشد