آواز قو

گلبرگهای تنهایی50

1391/9/14 2:12
نویسنده : شهربانو
899 بازدید
اشتراک گذاری

بانام ویادخدای مهربان......خدارادرقلب کسانی دیدم که بدون،هیچ توقعی مهربانند........

خستگیهارو تو به خاطر مسپار......

که افق،نزدیک است......

وخدایی بیدار........

که تورا میبیند........

و به عشق تو همه حادثه ها میچیند

که تویادش افتی......

وبدانی همه بخشایش اوست......وهمینش شکر که

اوست خدایی ،مهربان،دانا،توانا،رحمان،رحیم،حی،الا.....................

گاهی دلم برای خودم تنگ میشه.........برای باورهای ،گذشته ام..........

برای پاکیهای کودکانه ام.........برای آرزوها واهداف جوانیم........اه، قلبم میگیره.......دلم ازدست رهگذارانی که از اینجا واز ابتدا درابین مسیرآمدند

وتا انتها ،نماندند،میشکند............

فردا تولد گلم حسناسادات میباشد.......پنجاهمین پست ،این گلبرگ تنهایی،متعلق به زیباترین هدیه ی خدا به من ،تولد گلم حسناست.....

دربامداد،پانزدهم آذر ماه ،فرشته ای زیبا ،باسیرتی زیباتر،به جمع زمینیان

پیوست.........فرشته ای ،مهربان با احساسی،لبریز از صفا خانواده ی مارا باقدومش مزین کرد......

سعی کردیم ،زیباترین ،نام رابرایش انتخاب کنیم.........

و بانزدیکی به سوم شعبان،و مشورت باقرآن ،که آیه ی شریفه ی له الاسمائ الحسنا،برگزیده شد........این نام زیبا،براین فرشته ی زیبا نهاده شد.........

چه زیبا نامی.........مصادف با پنجشنبه پانزدهم آدر سال هزار وسیصدوشصت ونه............فرخنده روز، وماه وسالی.......... خدارا سپاس ،و..........تولد بعدددددددددددددددددددددددددددددددددددی

تا تولد،بعدی که تولد ثناسادات میباشد.که چند روزی مانده........

بودن آنهایی که،دوستشان داریم،زمین رازیباتر میکند......پس همیشه باش.....مهربانم.....تولدت مبارک عزیزم...

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

در انتظار...
14 آذر 91 9:30
سلام چه زیبا نوشتید.مثل همیشه...


ممنونم...مگر تو با وسعت بارانیت منو تشویق کنی/////////////////////1111111111111111111111111چون میدونم خیلی از دوستان وحتا اقوام میرن ومیخونند ،صرفا برای کسب اطلاعات........میترسم مجبور بشم رمز بدم......چون از چند نفر شنیدم که هستند دوستانی ،به اصطلاح ،دوست ولی فقط به ظاهر........
در انتظار...
14 آذر 91 9:31
منم همینطور گاهی خیلی دلم برای خودم و توکل های قبلم تنگ می شه..


خودش حتما برای تشکر میآذ تو وبت.......درضمن وب حسنا جان توی لینکهای من دردونه نام برده شده .....وب شو ببین متشکرم.....
در انتظار...
14 آذر 91 9:32
من برای تبریک تولد دختر گلتون امدم... تولدت مبارک باشه خانومی.. انشالله همیشه سالم شاد و در کنار مامان و بابا باشید...
در انتظار...
14 آذر 91 9:33
عزیزمممممممممممم!!!!چقدر داستان اسمش زیبا بود... خیرش را ببینید...


متشکرم......
در انتظار...
14 آذر 91 9:34
22 شاخه گل سرخ به حسنا سادات ومامان مهربونش.


ممنونم.......باران مهربانم.......
در انتظار...
14 آذر 91 9:51
http://www.doniya.ir/uploads/1267009638.jpg تقدیم به حسنا سادات و مامان جونش
مامان محمد و ساقی
14 آذر 91 12:38
سلام مامانی مهربون
تولد حسنا سادات جون مبارک باشه.
ایشا... همیشه در شادی باشین.ماه آذر براتون چه ماه قشنگیه.پر از تولد .مستدام باشه الهی


علیک سلام عزیزم..ممنونم
در انتظار...
15 آذر 91 21:52
سلام مامانی عزیزم... من شرمنده متوجه نشدم کدام وبلاگ مربوط به حسنا خانم می شه.اخه یه حسنا سادت هستد که از نی نی های وبلاگه...اهواز هم هستند...کاش برام ادرس می ذاشتید
در انتظار...
15 آذر 91 21:55
پیدا کردم...باید این باشه.ولی وبلاگشون باز نمی شه..http://dordaane.niniweblog.com/ چرا؟؟؟؟
در انتظار...
15 آذر 91 22:04
مامان شهرباون دیگه دعوام میکنید... اول رفتم وبلاگ ثنا سارات ماشالله.عزیزم...ولی خیلییییییییییییییییییی دقت بود ننوشته بودند.من کلی با همونا ذوق کردم...می دونید که من عاشق بچه هاهستم... بعد دوباره رفتم دردونه مامان و بابا و دیدم باز شد.جالبه من چند وقت پیش بدون این که بدونم نمی دونم چرا و به چه دلیلی این وبلاگ رفته بودم...البته کوتاه و گذرا... خوشححححححححححححححححال شدم...
مامان مهربان فاطمه
19 آذر 91 2:02
سلام گل بانو٠٠٠تولد حسنا سادات گل مبارك باشه٠٠٠همه روزهات پر از شادي باشن و ديگه هيچ وقت غم نبيني٠٠٠٠وقتي غم گين مينويسيد دلم ميگيره٠٠٠٠خوشحالم كه تولد حسنا سادات گل شادي رو به خونتون آورده٠٠٠٠٠گل براي گل
در انتظار...
19 آذر 91 21:46
سلام
مامانی پس کجایید؟


سلام....زیر سایه خدا.یه گوشه ای توی دنج تنهایی....
مامان ماني مسافر كوچولو
24 آذر 91 12:10



ممنونم پس آدرست کو؟
مامان امیر مهدی (سوده)
26 آذر 91 1:07



ازین همه احساس خوبت متشکرم.مهربون......
حسنا
26 آذر 91 4:32
دوستت دارم مامانییییییییییییییییییییی


منم خیلی دوست دارم.......
حسنا سادات
26 آذر 91 4:37
راستی نتونستم وب دوستای مهربونتو پیدا کنم تا ازشون تشکر کنم پس همینجا تشکر میکنم از همه متشکرم که تولدمو بهم تبریک گفتیین یه دنیا بوس...
در انتظار...
27 آذر 91 20:15
سلام مامانی.چرا دوباره نمی ایدد؟
مامانم هم دیگه سراغتون را میگیرند.می گند پس مامان شهربانو چرا نمی ایند.؟؟؟هر جا هستید سالم و شاد باشید...


علیک سلام گلم.اومدم...به مامانت هم سلام برسون.ممنونم از دعای خیرت


















درضمن حسناجان توی وب من از شما ومهربان فاطمه تشکر کرده......
در انتظار...
8 دی 91 21:15
سلام نیستید هنوز؟
در انتظار...
11 دی 91 19:45
سلام پس کجایید؟


همین دوروبرا....عزیزم


چرا رمز ورودی گذاشتی ولی من بی خبرم؟
هدا سادات
18 دی 91 17:12
مامانییییییییییییییییییییییییییییییی دوداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


منم دودا.عزیزم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آواز قو می باشد