آواز قو

گلبرگهای تنهایی51

1391/10/19 6:55
نویسنده : شهربانو
280 بازدید
اشتراک گذاری

باسلام ونام ویاد خدای مهربان......

دوستان خوبین ؟من به لطف خدا خوبم.......

فقط اومدم بگم شکر خدا زنده ام ،شاکر ایزد منان......

 

پس از یکماه اومدم.....توی این مدت اتفاقات خوبی افتاده،روز بیست ونهم آذرتولد ثنا سادات بوده .....روز اول دی ماه تولد مه یاس ،گلی مامانی بوده.....شب اول دی ،که همان یلدای معروف ،خونه ی حسنا سادات بودیم...سارا و خانوم برادرم هم تشریف آوردند.مهدیه وفاطمه جان ،سیدتقی وسید جمال الدین هم بودند ،جای همگی شما سبز..........براشون ،کرسی زیبایی گذاشتم.عکساشو براتون میذارم .....فال حافظ وچای وهندوانه وبقیه مخلفات.........خیلی خوش گذشت........

 هداسادات منزل پدر ،همسرش بوده....سید جلالم تولد مادر عاطفه جان دور هم جمع بودند.......سید محمدرضای من شیفت کاری داشتند......

خلاصه کارها با آرامش خودش پیش میره ،ماکه با بد قولی ،کابینت ساز و مخابرات وآسانسوری وپکیجی وحلاصه همه آشناییم ،اگر کاری انجام بشه فکر می کنم خیلی یاکه پر از اشکاله یا اصلا موردخوبی نبوده.که اینقدرزود انجام شده................................

حالا ببینید   .........چقدربدبینی بده.....

توی این مدت راحله جان ،که پیامهای  زیادی گذاشته...... خیلی احوالپرسی کرده ممنونم /...... باران عریز م که همیشه من و شرمنده خودش دل شکستهکرده     .........عزیزان دیگرهم مارو فزاموش نکردند.....شکر خدا.....                                                    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان کوثری
18 دی 91 19:04
با سلام با طراحی تقویم 92 با عکس کودک عزیزتان و طراحی انواع تم های تولد در خدمت شما هستیم طرح های جدید تقویم ما را حتما ببینید http://temparti.blogfa.com/
در انتظار...
28 دی 91 20:34
سلام ماماااااااااااااااااااااااانی..خوبید؟خدا را شکر که امدید...خیلی خوشحال شدم...خوبید؟دلم براتون تنگ شده بود...من برای شما رمز ورود نوشتم...
خدا را شکر که به سلامتی دور هم بودید.براتون همیشه دعا میکردم....


سلام گلم ،خیلی خوشحالم ازینکه دوباره نظرات لطیف ومهربانت مزین صفحات زندگیم شده .همیشه شاد وکامران باشی...متشکرم که رمز ورود گذاشتی.....چرا اینقدر بی اعتمادی؟
در انتظار...
28 دی 91 20:36
ولی من اول و اخر به خیری می خواهم... می ترسم از آزمایشات خدا...


خوبه ولی برای زندگی باید زحمت بکشی تا قذرشو ب دونی عزیز دلم..
در انتظار...
28 دی 91 20:38
از خدا براتون می خواهم که هر روزتون سر شار از سلامتی شادی و ارامش باشد.در کنار عزیزانتون...


تو خیلی مهربونی.من از خدا برات عافیت عاقبت بخیری میطلبم......از دعای خیرت هم ممنونم باران عریرم....


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آواز قو می باشد