آواز قو

گلبرگهای تنهایی52

1391/10/20 19:58
نویسنده : شهربانو
356 بازدید
اشتراک گذاری

بانام ویاد خدای مهربان

روز زمستانیتان بخیر........چقدر این فصل زیباست.اگر بارشی باشد زیبایی را افزون می کند.

گاهی ،وهر از گاهی با خودم فکر میکنم ،فکرهای گوناگون،که خدای من ،عاقبت بخیری چقدر خوبه........

حالا بریم به ادامه مطلب........

جانم براتون بگه ،عاقبت بخیری می گفتم.......

یعتی چی؟خوب هرشخصی نظر خاصی داره.و محترم،اما می دونم بیشتر نظرها ،مبدا و مقصد یکی میشه.........

باز نمیکنم ،چون این رشته سر دراز داره.......ولی از اعماق وجودم برای همه عاقبت بخیری میطلبم....

ما سالهای پیش با قدمهای اشتباه ،اقتصادی بسیار،باعث شدیم ناخواسته وارد گرفتاریهای زیادی بشیم.من جمله از دست دادن اطرافیانی که تقریبا ما بیشتر به آنها علاقه مند بودیم........اما بیشتر خدای خوبم رو شکر میکنم که او را از دست ندادیم.....و این یار رئوف مارا رها نکرد.....

وقتی تنهایی ،منو احاطه میکنه ،اونجاست که بیشترو بیشتر پی به بزرگی خدا می برم ......

هرچه سالها سپری میشه ،میبینم چقدر ساده اندیشی انسان رو  

صیقلی میده تا زودتر به مقصد برسه.اشتباه نگفته باشم ،مقصودم از ساده اندیشی ،بی محتوایی نیست ،بلکه منظورم ،زلال وپاک اندیشیدن است .خدای من کمک کن تا زلال باشم ،تا تصاویر اطرافیانم را همانگونه ببینم،که هستند آمین یارب العالمین..........

امروز به لطف خدا که همیشه شامل حالم میشه، خیلی خوب شروع شد شب بسیار خوب وآرامی رو گذروندم ،تقریبا راحت خوابیدم ،وصبح خوبی رو شروع کردم......خدایا آرامش همه رو پربرکت کن ومارو کمک کن تادرک بهتری به اطراف و اطرافیانمان،داشته باشیم...........

خدایا چقدر تو بزرگی ،چقدر تو رئوفی ،چنین لطفهای خفیه ای نسبت به من روا داشتی ،و منو محق این نعماتی که به من ارزانی کردی  تاابد محتاج خودت کردی .....زیرا فرزندانم جملگی ،از برکات وجود توی مهربان ،مرا آرامش میبخشند .شاید ثروتی ندارم ،تا باترازوی دید اقتصادی میزانم سنگ بگذارند ،ولی نگاه زیبای فرزندانم،چنان مشعوفم میکند که حضی بهتر ازین ندارم.خدایا شکر ،مهربانم شکر ،زیبایم حمد وسپاس خاص خودت می باشد.........و بس....تو سزاواری ،تابنده ات باشم اگرتو پذیرا باشی.......

خدای مهربانم ،توباهمه داشتنهات ،اندازه ی من ثروتمند نیستی ،زیرا من چون تو خدایی دارم ،ولی تو چی ؟چون من بینوای محتاج.......پس من خیلی بیشتر خوشحالم ،خدایا خودت باید از من ناتوان برای خودت خشنودی بسازی .اینهم یکی دیگر از نعمات من است..........

مهرت ،‌سزاوار منو ،من نالایق تو.........لطفت بی شائبه ،من ناسپاس ........

تو بخشنده ،من بخیل تو........

تو گرانمایه ،من بی ارزش.........

تو قوی ومن ضعیف ........یا غیاث ال مثتقیسین/...........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محمد و ساقی
19 دی 91 23:34
سلام مامانی مهربون
چه لطیف و دوست داشتنی نوشتید.
امیدوارم روزها و شب های آرام و زیبایی داشته باشید


علیک سلام گل مینا ممنونم از لطفت........وهمه ی خوبیها وزیباییها رو از خدای مهربان برات میخوام......
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آواز قو می باشد