آواز قو

گلبرگهای تنهایی59

1391/11/16 18:24
نویسنده : شهربانو
317 بازدید
اشتراک گذاری

 با سلامی گرم وامید به خدای مهربان .........

زیبا روزی را شروع کردم .زیبا چون ،امید در وجودم ،به انتظار نشسته......انتظار زیباست ،اگر هدف  داشته باشه .چه هدفی بالاتر از وجود مقدش آقا امام زمان.آقا ظهورت را درانتظاریم......رخ بنما .........

امروز یکی از روزهای فوق العاده سرد زمستانی ...وجودتان گرم وباصفاباشه.......این روزها اتفاقت زیادی رخداد .ولی نوشتارش ،خیلی الزامی نیست .ولی برای من ،خیلی آموزنده وزیباست.....به امید روزی که بتونم ،به قلم بکشم......وقتی مطالعه میکردم.از کتاب چهل حدیث به این حدیث برخوردم ......

سجده ی شکر از لازم ترین وبایسته ترین مستحبات است.......(بحار الانوار،ج53،ص1/161،احتجاج،،،،،من برای خودم لازم میدونم ،که باید مدام سجده ی شکر بجا آورد....چون بحدی خدا به ما نعمتهای بسیار عنایت کرده ،تشخیص آن باید با درایت باشه......پرودگارا داد دلم رو تنها تو میدانی .....نا امیدم مکن....تو دل شب ،حرفهامو برات گفتم ،اگر احتیاج به بازگو کردن نبود ،ولی با زهم میگم....امروز نشانه اشو دیدم.....خدایا شکرت وسپاس بابت همه چیز......من به امید پایان خوش دعام نشستم.......ای معبودا تو مارا  دستی بگیر زیرا دستی بالاتر از دست تو نیست...........خدایا حجتت رابر  ما تمام کردی ،با حضور وجود  مقدس ونازنین ولی امر ،وعصر ........سلامتی این وجود پاک که حقیقت خانه ی کعبه وحج وروح طواف است.......حضورش عرفات را جلا ومشعر را غرق در شعور وزمزم راحیات میبخشد.......مسلمین را امید وصفا میبخشد.....اللهم عجل لولیک الفرج.........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

در انتظار...
16 بهمن 91 23:13
سلام
الهی همیشه گرمای امید در درونتان باشد....زیبا نوشته بودید مامانی مهربونم.


علیک سلام.متشکرم از دعای خیرت....مشعوفم کردی....دختر بارانیم.....
در انتظار...
16 بهمن 91 23:15
وقتی نوشته تون را خواندم یاد ای نشعر که خیلی وقتها باهاش جمکران را مرور می کنم افتادم.حتما حکمتی داشته...

تو که یک گوشه چشمی غم عالم ببرد..
حیف باشد که تو باشی و مرا غم ببرد...

منم دعا کنیددددددددددددددددددد...


دعای خیر بدرقه راهت باشه.....خدا همیشه همراهت باشه........دست علی مولا نگهدارت باشه......کلام حق ورد زبانت باشه.......
مامان محمد و ساقی
22 بهمن 91 13:58
سلام مامانی گل
از این پست لذت بردم.بخدا


متشکرم.....گلم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آواز قو می باشد