آواز قو

گلبرگهای تنهایی63

1391/11/24 17:54
نویسنده : شهربانو
412 بازدید
اشتراک گذاری

بانام ویاد خدای مهربان....سلام عزیزانم..

امروزهم سه شنبه است ،و یکی از روزهای بسیار خوب خدا.......

هر روز خدا ،پر از نعمت وخوبیهاست......ولیکن ،من روز سه شنبه رو خیلی دوست دارم......

میگفتم روز سه شنبه رو خیلی دوست دارم......

بیشتر وقتها ،روزهای دیگه ،هم برایم بسیار عزیزند ،چون روزی است که همه ی عزیزانم دور هم جمعند ،و بدور از هر هم و  غمی باهم به گفتگو و  صحبت وتبادل نظر میپردازند.......روز یک شنبه شکر خدا همه دور هم جمع بودند ،جز سید جمالم که اونم اومد .با بقیه ،کمی همراهی کرد ولی مثل همیشه نبود ،دوباره هم رفت منزل.........تقریبا حال خوبی نداره ....کارهاش بهم گره خورده.......... خدایا همه ی جوونهارو از غم وغصه نجات بده..تازودتر سروسامون بگیرن......من درکش میکنم..ولی نمیتونم کاری براش بکنم...جز دعا.......بهمن ماه هم داره تموم میشه......حدود یک ماه وشیش روز دیگه باقی مونده تا سال به پایان برسه وسال هزارو سیصد ونود دو از راه برسه.....خدایا سال خوب وبدور از غمها برایمان رقم بزن. دل همه خوش ولبشان خندان باشه.کدورتها ودلتنگیها نباشه......آرزوهای همه  به لطف تو برآورده بخیر بشه.......بچه هاصالح وسالم باشند.پیرها عاقبت بخیر باشند،وعافیت داشته باشند.......ظلم وستم از مردم مظلوم مسلمان رخت بربنده........سعادت عبادت به همه ی مسلمین عنایت بشه.......بصیرت ودانایی زینت بخش همه عزیزان باشه......مردم غیور ومسلمان مابدور از جهالت و نادانی باشند....

راستی ما تو اسفند ماه باید به استقبال ،سه تا تولد و یک عروسی بریم .اینشالله که بخیر وسلامتی برگزار بشه......

روز دوازدهم ،اسفند تولد سید جمالم....ومحمد همسر حسنا ساداته........هفدهم اسفند تولد سید محسنم میباشد....سید محسن ،فرزند محمد م ،میباشد.....الاها همه ی این مناسبتهارو مبارک بگردان......وعروسی شهاب وفاطمه ی عزیزم....که پس از باز گشت از سفر ملگوتی حج ، زندگی مشترکشان را به لطف حدا شروع میکنند .خوشبخت بشند....... ایشالله.......عجل لولیک الفرج........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

گلبرگ
25 بهمن 91 14:33
سلام
بابت اون سهل انگاری معذرت می خوام. عمدی نبود
موفق باشید


سلام خوبین؟من خواهش میکنم.ممنونم از تشریف دوباره ی شمادوست عزیز
مامان مهربان فاطمه
25 بهمن 91 22:19
سلام عزيز دل٠٠٠٠از محبت مادر انه تان بسيار سپاسگذارم٠٠٠٠بفرماييد خصوصي


علیک سلام گلم ........اومدی وخوشحالم کردی....
حسنا(دردونه)
26 بهمن 91 16:00
سلام مامانی مامانی دوست دارم...


علیک سلام .مامانی منم خیلی دوست دارم.....
مامان دینا جون
28 بهمن 91 20:41
سلام خاله اومدم یه عرض ادبی کنم وپیش پیش این سالروز تولد بچه ها رو تبریک بگم. الهی که دلهاتون خوش و سرتون سبز
مامانی درسا
29 بهمن 91 3:25
مامان شهربانوی عزیزم انشاالله تموم سه شنبه های زیبای زندگیتون پسر از شادی باشه و تن تموم عزیزاتون خوش و لبانشون خندون باشه که میدونم اگه باشه شما هم همیشه خوشحالید دوستتون دارم مامان نی نی وبلاگی عزیز
SABA
29 بهمن 91 22:29
سلام خسته نباشی وبلاگ بسیار خوشگلی داری ممنون میشم به سایت منم سر بزنی من وارد کننده دکور منزل هستم و در ضمن میتونیم با هم همکاری در فروش داشته باشیم WWW.JENSENO.IR در صورت تمایل تبادل لینک هم میکنم


علیک سلام عزیزم .....ممنونم از لطفت ......حتما به سایتت میام در مورد پیشنهادت هم ،باشه تا موقعیتی باشه......
مامان محمد و ساقی
30 بهمن 91 11:53
سلام مامانی
ایشا... این دور هم بودنا مستدام باشه
و گره از کار سیدتون باز شه
پیشاپیش تولدها و عروسی مبارک


علیک سلام گل مینا....متشکرم......از دعای خیرت هم کمال تشکر دارم.....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آواز قو می باشد