آواز قو

گلبرگهای تنهایی 64

1391/11/29 21:55
نویسنده : شهربانو
368 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام و نام ویاد خدا

*خوشبخت کسی است که از سرنوشت دیگران پند گیرد.

*فرصتها مانند ابر میگذرند کاری را برای فردا مگذار که هر روز تکالیف خود را در بر دارد.

*حسد زندان روح است و آفت سخن دروغگویی، خدایا ما را از این آفات دور کن.

روزها میگذرد و ما همچنان باقی .نمیدانم عاقبت و عافیت در چیست خدایا هر دو را به خیر بگردان.

بالاخره بعد از دو یا سه ماه رو تختی هدا سادات به اتمام رسید .البته با کمک هدا سادات و حسنا سادات و سلیقه زیبای هدا سادات بسیار در این روتختی چشمگیر شد و از نظر خودم بسیار زیباست و دیگران نیز آنرا تایید کردن و مرا خوشنود.

هداسادات نوشت:مامان شهین من یه هنر مند واقعیه فقط کافیه یه چیزی رو ببینه اگه بلد هم نباشه انقدر تمرین میکنه تا بتونه اونکار رو انجام بده البته دوستای مامان شهین من از نبود مامان سر میز سوءاستفاده کردم امیدوارم منو ببخشین ولی مامان من یه مامان نمونه اس یه مامان کامل پر از انرژی به روز و دنیایی از هنر مامانی عاشقتم مامانی دودااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان محمد و ساقی
30 بهمن 91 11:55
قسمت اول پستتون جمله های خیلی قشنگی نوشتین
واییییییییییییییی من عاشق این روتختی شدم.حرف نداره


متشکرم از نظر پر از لطفت....گلم مینا خانومی...
مامان دینا جون
30 بهمن 91 20:36
وای خاله جونی بسیار زیباستبرای منهم می بافین؟

قربونت برم ....حتما.....فدات بشم


در انتظار...
3 اسفند 91 15:28
خدا حفظ کنه مامانی خوبمون را...و همه مامانها را..
خیلی زیباست.دستتون درد نکنه..ماشالله.


متشکرم..عزیزم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آواز قو می باشد