آواز قو

گتبرگهای تنهایی65

1391/12/1 11:38
نویسنده : شهربانو
368 بازدید
اشتراک گذاری

+با سلام وعرض سلام .....بایاد خدا دلهایمان  آرام میگیرد.....در زندگی بهترین مردم ،کسی است که ،در سایه بزرگواریش زندگی کند.....

در پست قبلی داشتم مینوشتم برای آب خوردن رفتم .....برگشتم دیدم هدهدمن برام نوشته  .متشکرم عزیزم منم دوستتون دارم......جمله ی معروف خونه دوددددددددددددددددددددددددا.........  

گفتم روتختی هدا جون به پایان رسید حاصلش خیلی زیبا ودوستداشتنی شد..........این  چهارمین روتختی به این صورت بافته شده با تفاوت رنگها برای خودم با رنگ غالب مشکی ،برای حسناساداتم با رنگ غالب نارنجی . سید جلالم با رنگ غالب آبی.......حالا ازین ببعد نوبت سید جمالم وسید تقی میباشد......محمدم زیاد براش مهم نیست......مهدیه ساداتم خودش با ظرافت خاص خودش بافته ،که بسیار زیبا وچشمگیر است......من خدا رو در این هنر دخیل میدونم،زیرا با بافتن این روتختیها ،فکرم در گیر میشه و خودم و لحظه هارو فراموش میکنم ،اون لحظه خدارو میبینم و قوت تمام کردنش و به اتمام زساندنش ،با شروع تکه ها ذکر خدا سرمیگرفتم.....و میدانستم که ،هر دور چند صلوات برای پدرو مادرم وپدرو مادر همسرم هدیه میکنم..... وبرای برادرانم..... وبرادر همسرم........وبرای تمام از دست رفتگانم......برای افراد بدون فرزندی که به دیدار خدا شتافتند........ و برای افراد بد فرزند......برای سلامتی آقا امام زمانم.... وبرای سلامتی فرزاندانم.......برای سلامتی همسر عزیزم.........خلاصه که عالمی داشتم با این روتختیها.......کنار اینها شال و کلاه های زیادی هم بافتم ....برای سید محسنم ،امیرطاها گلم.....ونیاز گلی  و فاطمه عزیزم وحسنا ساداتم برای امیر طاهای گلم ژاکتی هم بافتم.........خدایا ممنونم ازین نعمتی که به من هبه کردی.............دوست دارم به وسعت نعمتهای جهانت .........یسبح لله مافی سماوات وما فی الارض ......تسبیح گوی  ،و شناورند در ذکر خدای بزر گ ، هر آنچه در زمین و آسمانند.........الهم عجل لولیک الفرج...... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان محمد و ساقی
30 بهمن 91 11:57
دست مامان شهربانوی هنرمند درد نکنه.هزاران آفرین


ممنونم گلم
هدا سادات
30 بهمن 91 19:03
سلام مامی جونم عاشقتم خسته نباشی


علیک سلام هد هدم.....فدات بشم.....قابلی نداشت.....
در انتظار...
3 اسفند 91 15:29
سللام...
خدا حفظتون کنه...همیشه سالم و پر انرژی... هداخانم شیطون...


سلام گلم.ممنونم


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آواز قو می باشد