آواز قو

گلبرگهای تنهایی74

1391/12/9 20:02
نویسنده : شهربانو
368 بازدید
اشتراک گذاری

باسلام ویادی از خدای مهربان......اوزیباست وزیباییهارا دوست دارد....

سلامی وسرآغازی....مینویسم در نبود شخصی که همچون جانم دوستش دارم.....ولی امروزبا او وداع گفتم ......نمیدانم برای همیشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟یا آغازی زیبای دیگر.......

چقدر سخته ولی با سرعت ازو دل برتافتم ....زیرا حتما خوشبختیش را از خدا میخواهم و آرزویی بس زیبا برایش دارم...........اوگریست من با مقاومت گریه ام را از او پنهان کردم ....ز یرا پیروزی در اموراتش بامن یا بی من خواسته ام هست......خوشبخت و کامیاب باشی.........عزیز م.....زیبایی با اوعجین است ......شاید فکرتان جوردیگری تداعی کند ولی او علاوه بر ز یبای خاص خودش ،به زیبای طینت هم آراسته بود......برایت از خدا عافیت وعاقبت خیر خواستارم/.........نامش همیشه در قلبم باقیست.......و مهربانیش.........گلهای آفتاب گردان در روزهای ابری مورد کم لطفی قرارمیگیرند.....زندگیش همیشه پراز آفتاب عشق باشد.......عجل لولیک الفرج.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

ثنا
10 اسفند 91 11:54
آدمیان به لبخندی که بر لبی نشانند ، به احساس خوبی که بر جا می نهند و به دردی که می کاهند ، می مانند ، بی شک تو ماندگاری .
مامان محمد و ساقی
10 اسفند 91 21:51
سلام مامانی مهربون
ممنونکه در مورد اون پستم وقت گذاشتین.خیلی استفاده کردم

علیک سلام.گل مینا....خواهش میکنم.....
مامان محمد و ساقی
10 اسفند 91 21:52
مامانی با کی وداع کردی؟؟؟
خدا نکنه همیشگی باشه.چون نوشتین همچون جانم دوستش دارم

یکی از دوست داشتنیهای خدا.....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آواز قو می باشد