آواز قو

گلبرگهای تنهایی17

1391/5/31 8:57
نویسنده : شهربانو
555 بازدید
اشتراک گذاری

به نام هستی بخش جانها.......

.........آن مرغ که جز در چمن آرام ندارد .

               پیداست که مسکین خبر از دام ندارد......

 کار دل باتو ندانم به کجا انجامد .

اونو آموز وترا شیوه دل آزاریهاست.......

 

 

با سلام :

            

             خوب باشین وسرحال......کیفتون کوک ......دماغ تون چاق.......................

 

این چند روز عید بود .تبریکات سلام وصلوات .....

 

جمعه کلی سرگدمی  ومهمان داری .عیادت بیمار رفتم بیماری که فکر نمی کردم  روزی این طوری در بستر بیماری ببینمش .خیلی منو به هم ریخت .......

 

   خدا شفای خیر بهش عطا کنه ........شما هم دعاش کنید..... 

 

دیداری داشتم با خانمی که بار اول بود می دیدمش .........میهمانم بود .خیلی از مصاحبت باایشان لذت

بردم .

 

به موقعش معرفی کامل وعکسشم میذارم...........

 

شنبه خیلی  حالم بد بود.بیشتر روز رو تو رختخواب بودم غافل از هرچی .چون روز قبل عیادت برادرم هم رفتم .حال خوبی نداشت ..

 

یعنی دیدار برادرم وبرادر شوهرم ..

 

     گفتمش سیر ببینم مگر از دل برود.               و آنچنان پای گرفبه است که مشکل برود.

    کس ندانم که در این شهر گرفتار تو نیست .       مگر آنکس که به شهر آید .و غافل برود.

 

نمی خوام زیاد صحبت از دلبستگیهام داشته باشم......دلم گرفته ........

 

من زیاد خوشبین نیستم ........خدا خودش رحم کنه........

.

.

.

.

 

.

.

روز دوشنبه حسنا با عاطفه برنامه ریزی کرده بودند که تولد هدا رو دور هم باشیم .....

 

کیکی که حواد تهیه کرده .شام ومخلفات رو آماده کردیم .هدا خبر نداشت مدام می گفت بذارید برای پس فرد.تولد من .آخه ی روز از تقویم عقب افتاده بود .......

 

خیلی خوش گزشت بچه ها بازی کردند .ماهم دور هم تو هوای خیلی سرد که دورشون پتو پیچده بودند .....

 

آخر شب برگشتیم .همه خسته ولی با روحیه ای شاد هدیه ها وتبریکات همه سور پرایزی بود .یا

غافلگیرانه .....هدا خیلی غافلگیر شده بود کیک با ترفندی زیرکانه آخر شب آورده شد اونم تو پارک .....

 

خیلی جالب بود......

 

بولدت مبارررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررک.هدهد مامانیپوپک مامانی......

 

به جهان خرم از آنم که جهان خرم ازوست .......عاشقم برهمه عالم،که همه عالم ازوست.........تولد پوپکم هد هد مامان .تولدت مبارک......

   خدایا شکرت هدای من هم بیست وهشت ساله شد .از خدایم آرامش خیال وسلامتی برایش آرزومندم.......

 

تولد دیگه این ماهمان تولد مخملی زندگی من بیست وهفتم تیر ماه .تولد محمدم میباشد .مامانی عزیزم تولدت مبارک.......

 

 این دسته گل به مناسبت تولدها.

مرداد ماه سه تا تولد داریم ...................تولد تولد تولد ............

مهدیه سادات وسیدتقی ......عزیزانم پیشاپیش تولدتون مبارک.............

 

بیست و هشتم امرداد هم تولد عاطفه جان وسالگرد ازدواج سید جلال وعاطی جان مبارکه...................

 

حسنا ومحمدم اومدند ......بامهدیه ....

محمدم با خانواده میاد.........ای جانم.....

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان آرینا موفرفری
21 تیر 91 8:04
سلام عزیزم خیلی لطف کردین و به آرینا رای دادین به لطف شما آرینا برند شد گلم.
من در قسمت نظرات وب نی نی شکلک از کسانی که به آرینا رای داده بودن تشکر کردم نمی دونم چطور به دیدن شما نیمدم واقعا شرمنده ام شرمنده...


خواهش میکنم .بازم تبریک میگم وهمینطور تولدشو
مامان آرینا موفرفری
21 تیر 91 8:05
عزیزم من لینکتون کردم


ممنونم حتما برای هم مفید هستیم.........
در انتظار مهدی یار
22 تیر 91 23:30
سلام مامان شهربانو.ناراحتتون شدم.الهی همیشه خوب باشید.مریض هاتون هم خوب بشند...
حالا خودتون که بهترید با تولدها... دعاتون می کنم.شما هم عیادت می روید من را دعا کنید...
تولد گلهای باغ زندگیتون مبارک.امیدوارم سایه شما همیشه بالای سر چه هاتون باشه...

دلتون همیشه شاد و آرام.
دوستتون دارم...

علیک سلام عزیزکم .خوشحال شدم .که برام نظر گذاشتی .ممنونم از احوال پرسیت .از دعای خیرت که همه بیماران شفای خیر بگیرند.
از نبریکتونم ممنونم.دعا میکنم که عزیزای همه عمر با عزت داشته باشن.......

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آواز قو می باشد