آواز قو

گلبرگ های تنهایی34

1391/5/26 7:41
نویسنده : شهربانو
431 بازدید
اشتراک گذاری

سلام .تسلیت مردم ایران....

چند روزی از زلزله دلها نگذشته،(تکان خوردن دلهای عاشق خدا وماه صیام) زلزله ی ویرانگر زمان از راه رسید .وملتی را عزادار کرد..........

       دیشب منزل برادرزاده ی همسرم دعوت بودیم .جایتان سبز ....

خوش گذشت ودیداری تازه شد.

بعد از افطار برگشتیم.ساعت دو نیمه شب نسرین زنگ زد مامان محمد پهلوش درد میکنه .نگران شدم .گفتم بیارش پایین من یکی از بچه هارو صداکنم تا ببرینش دکتر .اومدند وسریع با سیدم رفتند بیمارستان .وقتی برگشتند اذان تمام شده بود وطفلکیها فقط آب خورده بودند .دکتر برایش مسکنی تزریق کرده .ولی اصلا ساکت نبود مدام از درد مینالید.تا ساعت هفت نسرین وقت سونوگرافی گرفت .برای دوهفته دیگر وقت داده ،

خلاصه دیگه تحملش برای ماهم آسان نبود دست به کار شدیم وهرچه شماره سونوگرافی بود از 118 گرفتیم.بازهم موفق نشدیم .همه وقت نداشتند .تصمیم گرفتیم از ویتامینهای مکمل وگرانمایه استفاده کنیم.....

ویتامین (پ پ)....موفق شدیم وبرای ساعت نه ونیم هم سونو گرافی وهم دکتر اورولوژ.....همش دعا کردم .خدایا محمد مخملی منو کمکش کن .....الان با نسرین وآقاسید رفتند بیمارستان شهید باهنر .....

این ماه بچه ام سید تقی یار بیمارای خونه بوده ......یار همیشگی ماما وبابا بوده......خدایا روزه هاشو با امتیاز بیشتری ازش قبول کن......

خدایا کمکش کن تا توزندگی موفقیت بیشتری داشته باشه.....

خدایا عزیزای همه رو درپناه خودت حفظ کن.....مامی جون دوست دارم......

از هدا جون خبری نداشتم .....ما نبودیم اومده بود .امروز بهش زنگ بزنم وحالشو بپرسم......دلم براشون تنگ شده .......

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان امیر مهدی(سوده)
26 مرداد 91 0:29
یا من اسمه دوا و ذکره شفا
ارزوی سلامت و بهبودی از خداوند بزرگ برای بیمارتان خواستارم


مشکرم.گلم.
در انتظار مهدی یار
26 مرداد 91 13:55
سلام.خدا بد نده.ان شالله که چیزی نیست و به قول قدیمی ها یک باد باشه...ناراحت شدم...
خدا آقا سید تقی را حفظشون کن و امام سجاد همیشه همراهشون باشه...به حق ابروی این امام صبور خدا همه مریضهارا شفا بده.خیلی ناراحتتون شدم...


علیک سلام.بد نبینی.
در انتظار مهدی یار
26 مرداد 91 13:59
مامان عزیزم.خصوصی دارید...
مامان دینا
26 مرداد 91 15:20
سلام خاله .انشالا که به زودی حاشون بهتر میشه


علیک سلام عزیزم.از دعای خیرت.
مامان لنا
26 مرداد 91 20:32
انشاا... که چیز مهمی نباشه و هرچه زودتر خوب بشن


ممنونم گلم .به حمدولله بهتر شده.بازهم متشکرم....
در انتظار مهدی یار
27 مرداد 91 1:44
سلام ظهر تا حالا نگرانتونم و دعاگوتون.چی شد؟دلبندتون خوب شدند؟


علیک سلام .خیلی ممنونم عزیزم خیلی بهتر شده....از دعای خیرتان.
مامان مهربون فاطمه
27 مرداد 91 8:57
مادر مهربون ایشالله بلا دره.بابا شما که نیاز به پارتی ندارید...پارتی شما سادات اهل بیتن.خوش به حالتون..دستتون رو روی سر ما هم بکشید.لیاقت سید بودن رو هم نداشتیم...یاالله...باز هم خدایا شکرت


سلام گلم .ممنونم.بد نبینی.خدا حفظت کنه.
مامان محمد و ساقی
27 مرداد 91 13:36
سلام.ایشا... که حالشون زود خوب بشه و چیز مهمی نباشه.
نگرانیتون رو کاملا" درک می کنم.


علیک سلام از دعای خیرتون.......از همدردیتون متشکرم.....
مامان محمد و ساقی
27 مرداد 91 15:08
سلام دوست خوبم.فردا رای گیری مسابقه کودک خواب آلود به مدت دو روز شروع میشه.
میشه بیاین به ساقی که شماره 8 هست رای بدین؟ممنون از شما
این هم لینکش
http://koodakeman91.niniweblog.com/cat44.php


سلام عزیزم چشم.
پدربزرگ ارغوان
27 مرداد 91 23:58
سلام بانو،امیدوارم کسالت آقا محمد منتفی شده باشه وحالش بهبود وباقی عمر با کفایتشان قرین شادمانی باد وروزه هاشان همینطوری که مرقوم فرمودید با امتیاز والا وبالایی مقبول احدیت واقع بشه ..نمی دانم منم چند وقتی است که وجودم وجسم ناسودم دچار بی دقتی شده .وهربار تنظیمات این تن خاکی دچار حرمان میشه ..سردرد وبی سویی چشمان ، در خود گم شدن وگم شدن در هیاهو وهوی وهای هوی تکفیر زمانه ، دردهای ناغافلی که غافلگیر می کند وزمین را فرش زیر پایت ..تا زمین گیری را ازم نگیرن خلاصه ول کن نیستند ..دل من همش پیشتان به گروگان بود اما کاری نمیتونستم بکنم جز به سقف اتاقم چشم بدوزم واز خدای یگانه استغاثه کنم ، تا بلند شم .امیدوارم بانوی ارجمند شاداب تر از گل یگانه محمدی وبه طراوت زنبق های گلستان باغ کوثری شاداب وتر وتازه باشید ..در پناه آن بی بدیل جمیل .. ظرف ِ جانم از هیچ پُر است کاش تو بودی تو که دلت از همه پُر است
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آواز قو می باشد