آواز قو

گلبرگهای تنهایی75

1391/12/14 4:00
نویسنده : شهربانو
478 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ویادی  با ذکر خدا  .تقدیم به تمامی دوستانم........ که منبع و مأخذ همه ی زیباییهاست.....لطافتش زبانزد عام وخاصه.......اگر پرپر بشه بازهم زیباست.......اکر وقتی از شاخه میچینیش با انگشتانت میگیریش ....ولی وقتی برک برگ شد باید برای بوییدنش و گرفتنش مشتش کنی ونگه داریش........

باران تمنای وجود گل سرخ.....ببار بار ان تا در بارشت منهم ببارم.......واشکانم را با طراوت توپنهان کنم           تو جان میدهی ومن جان میسپارم........اگر بار ان نباری این زمین رنجور خواهد شد ..........واگر من نگریم دلم خواهد مرد.......تو میباری و شادابی به ارمغان میاری .........ومن گریه میکنم تا غم دل بزدایم............زیباییت در بی ریاییت نهفته......میباری ومیشویی غبار غمهارا.....

در نبودت دلمان زنگاری از غمها میگیرد ....وبرای آمدنت دعا میکنیم....ونمازی برپا.........پس ببار ای لطیفترین ......میباری ....آلودگیهارو پاک میکنی......

وجویباران روان میشوندوبه زمینهای عطش زده طراوت وشادابی ارمغان میاورند.....به قول سهراب   :چترهارا بایدبست ، زیر باران باید رفت.......

 

 

          عجل لولیک الفرج...........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

در انتظار..
9 اسفند 91 23:40
سلام مامانی...
خوبید؟
ممنون از مهربونی هاتون...
خصوصی تون را هم ببینید...



علیک سلام بارانم.......لطف ذازی ...
در انتظار...
9 اسفند 91 23:48
زیبا نوشتید...وای من واقعا دلم باران می خواهد..شهرمون بسیار نیازمنده لطف خداونده...ازخدا می خواهم به مهربانی خودت ما را ببخشه و ابرهای رحمتش را بر سر ما بفرسته...شما هم برای ما دعا کنید..

متشکرم.عزیزم....لطافت باران ،لطافت زوح زوان میبخشه.....
مامان امیر مهدی (سوده)
10 اسفند 91 14:58
سلام دوست گلم خوبید؟این روزها سخت درگیرم.التماس دعای فراوان دارم.


علیک سلام .من مشتاق نوشته ها وخاطرات شما هستم......موفق باشی
مامان محمد و ساقی
16 اسفند 91 0:31
چه پست لطیفی جاتون خالی چند روزه اینجا شدیا" داره بارون میاد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آواز قو می باشد