آواز قو

گلبرگ های تنهایی20

1391/4/26 9:26
نویسنده : شهربانو
338 بازدید
اشتراک گذاری

 

به نام خدای بخشنده ومهربان..............

 

                 صد سال اگر طواف آن کعبه کنی                  زان به نبود دلی بدست آری تو.

 

دیشب آسمان تاصبح پگاه  بارید . و فریاد کشید .درخشید ...........وبا تمام هیبتش گریست.....

 

من هم به او گوش فرا دادم........نگریستم .........صدای گریستن دلی غگین تر مرا به سکوت واداشت......

 

 

                   بیداری من تمامی نداشت......

 

 

دگر از وحشت مرداب خودم دل گیرم.

 

به خدا منتظر فرصت یک تغییرم.

 

مثل یک خانه وکاشانه از ریشه خراب.

 

رو به ویرانی ام وکس نکند تعمیرم.

 

من اگر برکه صفت ماندم ودریا نشدم .

 

چه کنم ؟بسته تقدیرم وبی تقصیرم.

 

مگذارید .دگربر سر راهم تله ای .

 

من که خود بی تله در دام خودم زنجیرم.

 

همه پژمرده وافسرده وماتم زده ام.

 

هم می نالم وچون ناله بی تاثیرم.

 

در سرم بار دگر میل به دریا شدن است.

 

گر چه قطره یک دانه بی تکثیرم.

 

از تماشای زمین ور همه جا خسته شدم .

 

       هم چنان منتظر فرصت  یک تغییرمممممممممممممممم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خدایا یک آن مرا به خود وامگذار ................آمین      

 

               در دور دستها قویی آئاز می خواند .......

می خواند از حئاییها.....

 

می خواند از تنهاییها.............

 

آواز قو ..آوازی از جداییهاست..............

 

نه از سر شوق دیدارها.........

 

              امشب قویی آواز می خواند..........

 

 

درترنم باران ها.........

 

درپس جویبارها..........

 

در هیائوی بادها ............

 

                  درسکوت حزنش ......امشب قویی آواز میخواند.....................

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

soodeh
27 تیر 91 4:48
خدا تنها روزنه امیدی است که هیچگاه بسته نمیشود...تنها کسی است که با دهان بسته هم میتوان صدایش کرد...با پای شکسته هم میتوان سراغش رفت...تنها خریداری است که اجناس شکسته را بهتر بر میدارد...وقتی همه پشت کردند اغوش میگشاید...وقتی همه تنهایت گذاشتند محرمت میشود...وتنها سلطانی است که دلش با بخشیدن ارام میگیرد.خدا را برایت ارزو دارم


متشکرم از نوشته زیبات .

میدانم .اندیشه خداوند بالاتر از تفکر ماست ،به اندیشه قشنگ خداوند می سپارمت.....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آواز قو می باشد