آواز قو

گلبرگ های تنهایی

1391/5/22 1:33
نویسنده : شهربانو
386 بازدید
اشتراک گذاری

الهم یامن یملک الصدور،وهو علی کل شیئ قدیر،یامن یعلم خائنه الاعین،

 

وماتخفی الصدور،وتجن الضمیر،وهماللطیف الخبیر،الهم اجعلناممن نوی فعمل ولاتجعلناممن شقی فکسل...ولاممن هو علی غیر عمل یتکل،...........

 

ای خدایی که تدبیرامور عالم به دست قدرت اوست..............

واز اشاره یا گوسه ی چشمها،وسر دلها و راز دلها ،آگاه است.....

که اوست خدای لطیف ودانای به تمام اسرارعالم............

ای خدای من مارااز بندگان صالح گردان.....که چون نیت کنند در پی آن عمل نمایند.

وز آنان که به کسالت محروم از سعادت.....و آنان که کاری نکرده اند اعتماد کنند.وپاداش خواهند..................

 

چه زیبا خالقی وارم.......بدون لطف او،تنهای تنهایم...

تو آیاهیچ میدانی خدایم کیست؟؟؟؟؟؟چنان بامن به گرمی ،او سخن می گوید ،که گویی جز من اورا بنده ای ،در این زمین وآسمان ها  نیست.

هزاران شرم از آن دارم چنان با او به سردی راز می گویم من ،،،،،،،،،،،،،،،

جز او ،یک صد خدا دارم.....چه بخشنده خدای عاشقی دارم....می خواند مرا،با آن که می داند گنه کارم.................ولی من هر لحظه از سر بیچارگی .....................گویم خدایا ........ربی...................الاها...............

          دل را به نهر رمضان شویی......

     آن لحظه که ربنا زجان ودل گویی....

      یادی ز دل خسته ی ماهم بنما.....

       آن لحظه که استجابت می جویی...

من نا چیز ....دعا میکنمت....

زیر این سقف بلند ،روی دامان زمین،

هر کجا که خسته شدی ،یا که پر غصه شدی ،دستی از غیب به دادت برسه و په زیبا ست "،؛آن دست ،؛دست خدا باشه وبس.................

در این ظلمتکده دل ،اگر نقطه نوری باشه .اونهم نور خدا باشه ....

خدایا دلم تنگه ....تو خود واقفی وآگاه ...

به چه کسی جز تو روی آورم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مگر غیر از توهم خدایی دارم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الهی انظر الی نظر من نادیته فاجابک،و

استعملته بمعونتک فاطاعک.یا قریبا لایبعد عن المغتربه....

ای خدا از لطف به حال من چنان بنگر که به کسیکه او را خواندی واجابت نمود،می نگری .....ای نزدیکی ،که  هرگز دور از آنا که فریفته ی تواند دور نمیشوی............   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

ثمین
5 مرداد 91 18:07
سلام عزیزم
لینک شدین! به جمع دوستان دنیای نفیس خوش اومدی
اسم وبلاگ تون رو خیلی دوس دارم! ایشاله سر فرصت میام یادداشت هاتون رو هم میخونم!


علیک سلام/از بذل توجهتان مسرورم...منتظر آمدنتان هستم.ومهمتر نظرزیبایتان////
پدر بزرگ ارغوونی
5 مرداد 91 22:24
سلام شبتون بخیر طاعتتون قبول حق باشه ..گفتم :
مُدامم مست می‌دارد نسیم جَعد گیسویت
خرابم می‌کند هر دم فریب چَشم جادویت
پس از چندین شکیبایی شبی یا رب توان دیدن
که شمع دیده افروزیم در محراب ابرویت؟
باز خواب خمار باز آمد، به دنبال آن خواب بیداری وریاضت نهفته تا سحرگاه، دود ودمش چنان آتشی بر جان می زند، که نادی منادی بگوید : توساعتی بنشستی تا آتشی بنشانی .! ,وخدایی که آن دورها بنشسته ..بانو شبت خوش

پشت قلبم شهریست که یک دوست در آن جا دارد.....هر کجا هست به هر فکر به هر حال وووووووووووووووبه هر کار گرام است ......خدایا تو نگهدارش باش.....
مارا به دعا کاش فراموش نسازنذ .رندان سحر خیز که صاحب نفسانند......
پدربزرگ ارغوونی
8 مرداد 91 17:47
سلام بانو خوبید طاعت وعبادتتون مقبول حق باشه ..دلواپسمان کردید تشریف ندارید ..هرجا هستید در پناه خدا باشید .


باسلام ودرود بیکران.......

متشکرم از لطفتان .....کسالتی مختصر بود .به لطف خدای مهربان برطرف شد......باز هم تشکر می کنم ....ارغوان عزیز را ببوسید.
مامان امیر مهدی
10 مرداد 91 23:19
وقتی چترت خداست بگذار ابرسرنوشت هر چه میخواهد ببارد!(لحظه هایت ارام)


چترم.چتری از گلبرگهای زیبای دوستیست ...

روزگارم به شیرینی عسل خاطره هاست ......

خاطرم شادترازنسیم زیبای بهار........شادتر ازطراوت باران ......شادتر ازصوت پرند.....زیرا تورا دارم








مامان امیر مهدی(سوده)
10 مرداد 91 23:22
خدایا کمکم کن دیرتر برنجم.زودتر ببخشم.کمتر قضاوت کنم و بیشتر فرصت دهم...رمضان ماه فرصت هاست التماس دعا


باسلام وتشکد ازحضورگرمتان ....

بودن آنهایی که بودنشان را می خواهیم زمین را زیباتر می کند ....گلم همیشه زیبابمان.....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آواز قو می باشد