آواز قو

گلبرگ های تنهایی30

1391/5/19 5:25
نویسنده : شهربانو
344 بازدید
اشتراک گذاری

فزت  و رب الکعبه......

 

خدایا شب قدر آمد شب سیر ملائک به زمین ......

شب شکافتن فرق مولا علی......

شب هزاره ی نفاق........

شب نزول قرآن........

شب رقم خوردن سرنوشت خلایق.......

شب نیازمندان الطاف الهی.........

شب بخشش بزرگان .........

شب قرآن برسر گرفتن ها...........

    اللهم اسئلک بکتابک المنزل ومافیه،وفیه اسمک الاکبر،واسماوک الحسنی،،ومایخاف ویرجی،ان تجعلنی من عتقائک من النار.......

 

اللهم بحق هذا القرآن،وبحق من ارسلته به،وبحق کل مومن مدحته فیه،وبحقک علیهم،فلا احد اعرف بحقک منک .........

   

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

پدربزرگ ارغوان
18 مرداد 91 11:26
فزت و رب الکعبه -- به خدای کعبه رستگار شدم ناد علي مظهر العجائب تجده عونا لك في النوائب كل هم وغم سينجل بربوبيتك يا الله بنبوتك يا محمد بولايتك يا علي درغم ضربت خوردن مولایمان علی به سوک نشسته ایم .التماس دعا
مامان امیر مهدی(سوده)
19 مرداد 91 10:48
امشب رحمت دوست جاریست مانند رود نه مانند باران...اگر دلتان لرزید بغضتان ترکید التماس دعای فراوان.
مامان محمد و ساقی
19 مرداد 91 12:36
سلام مامانی گل.خوبی عزیزم.چرا ناراحت شدی خوشگلم.وقن نشد به خدا.درگیر محمد بودم و آش رشته.رمز رو خصوصی فرستادم.فقط ببخشید من عکسها رو همون موقع حذف کردم و فقط یکیش مونده.
التماس دعا گلم.


دوست داشتم عکس زیبایتان رو ببینم .من عکس خیلی دوست دارم.....در ضمن فقط یک عکس بود.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آواز قو می باشد