آواز قو

گلبرگهای تنهایی33

1391/5/23 9:26
نویسنده : شهربانو
372 بازدید
اشتراک گذاری

سلامی پر از حزن واندوه .....سلامی پر ازماتم ....شکلکهای جالب آروینشکلکهای جالب آروین

انالله وانا الیه راجعون .....

زلزله قسمتی از کشور عزیزمان را لرزاند وخانه های سست را برسر مردمان روزه دار وغیور آذربایجان شرقی آوار کرد .....و عزیزانمان را عزادار کرد ...

عکسهای بازماندگان وجودم را لرزاند ....عکسهای زیر آوار ماندگان قلبم را خدشه دار کرد ......خدایا تو خود عالمی وآگاه ....بچه های خردسال پیر وجوان ............خدایا ........خدایا .........چرا نمیگم .من در مقامی نیستم که چون وچرا کنم......چون این سوال ازبی خردی من نسبت به مشئت تومیباشد.......خدایا صبر و تحملشان را افزون کن ......... 

دیشب توی ایترنت عکسهای قربانیان زلزله  را مشاهده کردم ....مادری زجه میزد .پدری زار میزد .....خدایا خودت کمکشان بکن.......

مادری گلهایش راصدا میزد .....سوسن................نرگس.................مریم....

دیگری غزالش راصدا میزد .....اما نمیدانست که غزالش گریز پای بود به جهانی دگر گریخت.....خداوندا حلمشان را براین مصیبت افزون کن......

کودک خردسالی دنبال پدر ومادرش می گشت......

پدری فریاد میزد آزاده ی من کجایی؟ نمیدانست که آزاده اش هم اکنون اسیری بیش نیست......اسیر خروارها خاک وآهن.......

مردم همه با همکاری با ستادهای امداد به کمک زلزله زدگان شتافتند.....

خدا یار یاورشان باشد....

بغضی گلویم را میفشارد........آهی سنگین بر قلبم نشسته.....چشمانم

از اشک تهی نمیگردد......غم مادر فرزند از دست داده ...غم پدر داغ دیده .......یا که فرزندان بدون اولیاء.......خدایا ........خدایا

لحظاتی را به سکوت وفاتحه خوانی به احترام این عزیزان سپری کنیم.....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان امیر مهدی(سوده)
23 مرداد 91 11:51
سلام خیلی وحشتناک و درداور است چون هیچ وقت مجروحین زلزله بم را از یاد نمیبرم وقتی اوردندشان بیمارستان باهنر تمام راهرو بیمارستان پر از بیمار بود چقدر قطع عضو چقدر صدمات نخاعی چقدر گوشت و پوست له شده و چقدر صدمات روحی و خانواده های بی سرپرست دختر خاله نازنین من انجا دانشجو بود و ...خدایا همه شان را بیامرز و به بازماندگان صبر بده.انشاالله.


علیک سلام .خدابه همه ی ما رحم کنه.....شما هم خسته نباشید..دختر خاله ی شما هم خدانکرده آسیبی دیده اند.
مامان محمد و ساقی
23 مرداد 91 14:56
خیلی ناراحت شدم.خدا بهشون صبر بده.


امیدوارم......
مامان امیر مهدی(سوده)
24 مرداد 91 1:16
سلام دختر خاله من متاسفانه در زلزله فوت کرد تصمیم داشت ازدواج کند اما نشد
مامان امیر مهدی(سوده)
24 مرداد 91 1:19
متاسفانه دختر خاله ام در زلزله فوت کرد میخواست ازدواج کند اما فرصت نشد=
انالله والیه راجعون......تسلیت منو بپذیر.

حیلی خیلی متاسفم.....روحشات شاد
مامان مهربون فاطمه
24 مرداد 91 10:02
سلام۰من هم دیشب تصاویر رو دیدم و خیلی باهاشون گریه کردم۰این موقع ها مامانم میگه نصیب گرگ بیابون نشه۰خدا امام زمونمون رو زودتر برسونه۰العجل مولا۰


خدا به همه شون صبر بده ..خدا از زلزله قیامت حفظمون کنه....
در انتظار مهدی یار
25 مرداد 91 1:46
سلام مامان شهربانو...
خدا به همه توکل و صبر بده.واقعا سخته


تسلیت هم وطن .....دلمان مالامال از درد وغمه برای هم وطنهای آذری ....خدایا بیشتر کمکشان کن....
مامان لنا
25 مرداد 91 3:43
سلام خاله جون .واقعا دردناکه . اون آواری که روی سر اون عزیزان ریخت الان تودل ما . واقعا زلزله بم هنوز توفکر مابود واین یکی.........


خدا صبر بده .وبا کمک خدا و همت دولت ومردم تمام روستاها ازین آسیبذیری دربیاد.اینشالله.
مامان لنا
25 مرداد 91 3:44
مرسی همیشه تواین شهرغریب به ماسر میزنید


خواهش میکنم..موفق باشید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آواز قو می باشد