آواز قو

گلبرگهای تنهایی37

1391/6/2 23:06
نویسنده : شهربانو
355 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ودرودی بی پایان.......  شکلکهای جالب آروین

امروز سه شنبه (٣٠) امرداد ماه سال (١٣٩١)شمسی میباشد.....

ماه خیر و برکت هم به پایان رسید وهمه به نسبت تلاش واخلاصشون بهره ای وتوشه ای برداشتد.اما من چی؟خدایا کمک کن تا بتونم خودمو به بندگان خوبت برسانم ......امروز برای اولین بار وقتی همسرم رفت سر کار من خواب بودم .ببخش گلم.....ولی خودش میدونه شدیدا کسالت گریبانم روگرفته با حوادث خاصی که پیش اومده .تقریبا من خودمو باختم...کسالت همسرم .....مشکل جابجایی منزل ......وتمامی مسایل این روزها ،ولی خدا خودش میدونه که سعی وتلاشم این بوده که وظیفه ی همسری ومادری و.....................تمام مسولیتهای جانبی رو خوب به انجام برسانم.......

  شکلکهای جالب آروین      

خدایا همسرم ....همدهم......پدر فرزندان عزیزم.......عشقم......امیدم رو حفظ کن......به خدا قسم این تنهاموهبتیست که تو دنیا امیدم رو به آخرتم هدایت میکنه .......عزیزم دوست دارم........

بیشتر  اوقات،لحظه ای بدون او برایم ناممکن است .همیشه از خدا خواستم خودش هر جوری صلاح میدونه .......   برایم مقدور نیست دوریش ،اگرچه خیلی اتفاق افتاده که ماه ها از هم دور بودیم.....

زمان جنگ ،که اکثر وقتها من تنهای تنها بودم ،مرد زندگی من جبهه بود.........زمانی که به خاطر شغلش مدام توسفرهای خارج از کشور.....من بودم ومن ،و ی خدای مهربان........

هم دمم دفتری بود.و دلنوشته هایی .......خدایا خودت در پناه خودت خوب ،خوب حفظش کن.........اینم یکی از عکسای عزیزم.

  شکلکهای جالب آروین

 

  شکلکهای جالب آروین

 

  شکلکهای جالب آروین

تقریبا یاد گرفتم بدون کمک عکس بذارم .و اینم عکسی عیر رسمی از خودم .

  شکلکهای جالب آروین

  شکلکهای جالب آروین

حالا یواش یواش سراغ عکسهای بهتری میرم ....اینشالله

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

پدربزرگ ارغوونی
1 شهریور 91 23:41
سلام بانو، خوب هستی ؟ شکست عهد مودت نگار دلبندم برید مهر و وفا یار سست پیوندم تو هیچ عهد نبستـی که عاقبت نشکستـی مـرا بـه آتش سـوزان نشاندی و ننشستـی صبح می‌خندد و من گریه کنان از غم دوست ای دم صبح چه داری خبر از مقدم دوست ای نسیم سحر از من به دلارام بگوی. که کسی جز تو ندانم که بود محرم دوست. کیه که بتونه ادعا کنه میدونه چی می‌خواد ؟ اصلاً کیه که بتونه بفهمه ٬ بشناسه ٬ بدونه ؛ خودشو ٬ خواستنشو ٬ دوست داشتنشو ... هممم .. دیگه رو لبه‌ی تیغ راه نمیرم .. میدواَم . این جوری بهتره . مواظب سلامتیت باش بانو
مریم(مامان کیمیا)
2 شهریور 91 16:56
سلام دوست مهربونم....همیشه نوشته هاتون را با جون و دل می خونم و البته نظرهای ارزشمندتون تو وبلاگ دخترم برایم دنیایی می ارزند... راستش خیلی اهل کلیشه و تعارف نیستم.. واسه همه دوستان مجازیم چهره ای در ذهن دارم و چهره شما خیلیییییییییییی متفاوت با آن چیزی است که فکر می کردم....شما خیلی زیبا هستید و مهربون و....نورانی....شما از اون دسته هستید که اگه همسایه من بودید ساعت ورود و خروجتون را حفظ می کردم و هرروز به بهانه اب دادن به گلهای دم در یا خرید الکی از بقالی سر کوچه هم که شده می اومدم بیرون تا فقط بهتون سلام کنم و جواب بشنوم.... وبلاگ دلبندم همیشه با افتخار منتظر مهمان ارزشمندی چون شماست.
هدا سادات
8 شهریور 91 18:46
سلام مامان گلم دوست دارم که اینقدر همیشه فقط و فقط به فکر دیگرانی حتا اگه یه لحظه هم به فکر خودت نیفتی بابا جونم عاشقتم قربون اون موهای سفیدت کاش میدونستی قلبم موقعی که درد میکشی چی به سرش میاد عاشقتونم بهترین فرشته های خدا که هنوز عاشق همدیگه اید بابا درد میکشه مامان غصه دار میشه مامان درد میکشه بابا اشکش روون میشه دوووووووووووووووداااااااااااااااااااااااااااااااااا
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آواز قو می باشد