آواز قو

گلبرگ های تنهایی32

1391/5/31 23:30
نویسنده : شهربانو
308 بازدید
اشتراک گذاری

 

امشب،شب تنفیذ سرنوشتمان میباشد.......

شب عفو است ومحتاج دعایم.....ز عمق دل   دعایی کن برایم....

اگر امشب به معشوقت رسیدی،خدارو میان اشکهایت تودیدی،کمی هم نزد او یادی زما کن.

کمی هم جای ما او را صدا کن .بگو فلانی رو سیاه است.

دو دستش خالی وغرق گناه است......

بکویارب تویی دریای جوشان .در این شب رحمتت،بر وی بنوشان...............آمین و

 

حافظ وصال میطلبد از ره دعا..............

یا رب دعای خسته دلان مستجاب کن..............

تو منزهی ،ای که جز تو معبودی نیست........

فریاد، فریاد،برهان مارا از آتش . ای پروردگارمن....................

ای خوب من.......ای محبوب من.......

ای مهربان......ای قادر ......ای قهار من........

ای برهان من.......ای متین ....ای صابر من.....

ای خدا به حق نامت به نام احسانت

ای غالب ای صانع ....ای نور ای روشنی

ای شریف......ای عادل.....

فریاد ،فریاد،برهان مارا از ،آتش ای پروردگارا............

ای ظریف ،ای معین ،ای منعم، ای اول، و ای آخر،یامن له ال اسما الحسنی

فریاد ،فریاد،مارا برهان از آتش ای پروردگار من.......

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان امیر مهدی(سوده)
22 مرداد 91 0:45
سلام عزیزم امیر مهدی توی مسابقه نی نی خواب الود شرکت کرده رای گیری از شنبه اینده شروع میشه امکان داره بهش کمک کنید شماره 11 به این ادرسhttp://koodakeman91.niniweblog.com/cat44.php


علیک سلانم....چشم حتمتا........
مامان امیر مهدی(سوده)
22 مرداد 91 0:47
یاد من گر گذری کرد به ایوان دلت به دعایی ز دل پاک تو مهمانش کن التماس دعا.


مامان امیر مهدی(سوده)
22 مرداد 91 2:48
سلام واقعا دعاتون کردم همیشه به یادتون هستم شما هم دعام کنید التماس دعای فراوان مخصوصا برای پسرم

علیک سلام به کرامتتون شکر.....منهم خیلی دعاتون کردم......

از ایزد مهربان عاقبت به خیری طلبیدم....
مامان امیر مهدی(سوده)
22 مرداد 91 21:40
سلام دوست عزیزم بیماری که خواستید در وبلاگ خاطرات پرستاری یادداشت کردم میتوانید مطالعه کنید ممنون ازمحبتتان
مامان امیر مهدی(سوده)
23 مرداد 91 5:42
سلام دوست عزیز طاعات و عباداتتان مقبول حق این بیماریست که باید در سن کم عمل شود انشاالله سلامت باشند خدارا شکر مشکل برطرف شده است
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آواز قو می باشد