آواز قو

گلبرگهای تنهایی 41

1391/7/17 17:40
نویسنده : شهربانو
431 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلامی پر از شادی......

خدایا بارالاها.......شکرت ....از لطفهای خفیه ی تو سپاسگزلرم.....

کارها وامورات با ترتیب خودش جریان پیدا میکنه......

امروز سید جلالم،زنگ زد وگفت ماشینم خراب شده .و اکیب امداد  خانواده تشکیل شد وبا ماشین جمال جان وبابا رفتند ماشین رو بکسل کردند ........وبردند تعمیرگاه.

عاطی جان اطلاع داد ثنا سادات تب کرده.......شاید برای دندانش بوده.......

 

خدایا رضایم به رضای تو..........

راستی بیستم شهریور تولد سید جلالم میباشد .......

مامی جان تولدت مبارک......

 

 

عزیزم ،شب بیستم شهریور سال ٥٨ خدا توعزیزرو به ما هدیه کرد ........مصادف با رحلت آیت الله طالقانی......

وتو گل خوبم به گلستان زندگی ما روییدی......پاینده باشی.

این ماه چندین تولد داریم ......تولد محبوبه ....دختر دایی شما ...تولد علیرضا پسرعموی شما........نسیبه دختر پسرعموی شما .......تولد هانیه دختر عموی شما.........تولد همه ی شما عزیزان مبارک.........

بخصوص توگل عزیزم.......تولدت مبارکziba

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (27)

نم نم باران
17 شهریور 91 21:36
سلام جیگر من قربون اون نوشتنت برم که انقدر زیبا مینویسی عسلم دودااااا
نم نم باران
17 شهریور 91 21:37
تولد پسر گلتون هم مبارک مامانی

ممنونم.گلم
در انتظار....
18 شهریور 91 0:24
سلام..
بلا دور باشه ان شالله...تولد نور دیده تون مبارک مامانیییییییی


llk,kl uvdvl
باران در انتظار....
18 شهریور 91 0:25
خصوصی داریم مامان جونی
در انتظار....
18 شهریور 91 0:51
الهی همه زیر سایه پدر مادر سالیان سال .سالم شاد و ارام باشند وخوشبختتتتتتتتتتت.


قربونت برم....
پدربزرگ ارغوونی
18 شهریور 91 12:24
سلام بانو ..انتظار سختی بود با هرجون کندنی بود سپری شد ، جای شکرش باقیست که قبلا خبر داده بودی ولی اگه نمی گفتی فجیع ترین خاطره در گذر زمان با توجه به بعد .... داشتن می شد ..خوشحالم به خونه اومدید خوش اومدید بانو از نوشته های قشنگت که منو شرمسار ساخته بودید سپاسگزارم ..بانو جان ایشاا...بلا نوه گلتون به دور باشه وتولد فرزند گلتون مبارک با آرزوی سعادت وخیرخواهی برای انجمن خانواده گلتون ..خواستار شادیتان از خدای متعالم ..با نو

با سلام ودرودی بیکران......
ممنونم از لطفتون.و خوشحالم که دوباره تقریبا به
جمع شما خوبان پیوستم...عمرتان معز وپایدار در جوار عزیزان......




مامان پریسا
18 شهریور 91 14:45
سلام خانمی خوشحال میشم بهمون سر بزنید.
مامان پریسا
18 شهریور 91 14:46
سلام
پریسا در مسابقه ی نی نی با حجاب شرکت کرده. اگر بهش رای بدید ممنون میشم.

لطفا" ادرستون فراموش نشه.

فرصت رای دادن تا 2 شنبه.

پریسا 30....

http://koodakeman91.niniweblog.com/cat44.php





چشم گلم.....
باران در انتظار....
18 شهریور 91 22:09
سلام مامانی. خواهش می کنم وظیفه بود... منم از شما ممنونم و التماس دعا دارم...
در انتظار....
21 شهریور 91 2:15
سلام مامانی امیدوارم حالتون خوب باشه.تولد آقا سیدتون امروز واقعا مبارک باشه...
در انتظار....
21 شهریور 91 2:29
خصوصی
مامان محمد و ساقی
21 شهریور 91 13:01
تولد آقا سید جلال مبارک باشه


متشکرم عزیزم....
مامان امیر مهدی(سوده)
21 شهریور 91 17:46
سلام عزیزم مشهد بودم در حرم اقا علی ابن موسی الرضا بسیار دعاگویتان بودم


سلام.عزیزم زیارت قبول.متشکرم ازلطفت......

دستت درد نکنه.الهی همیشه راه خیر بری .برای رفع خستگی زیارت علی ابن موسالرضا خیلی دلچست.....اینشالله زیارت عتبات عالیات ......مارو هم از یاد نتری.....
در انتظار....
21 شهریور 91 22:21
سلام مامانی خوبید؟امروز همش به یادتون بودم.انشالله اقا امام صادق کمکتون کنند.
ماما نیاز
22 شهریور 91 15:00
سلام مامان مهربونم فدات شم من راستی تولد گل پسرت هم مبارک باشه
باران در انتظار....
22 شهریور 91 22:08
سلام مامان شهربانو.خبید؟گفتم سر بزنم خبر خوش بشنوم نبودید.به یادتونم...
باران در انتظار....
23 شهریور 91 22:09
مامانی کاش یه خبری می دادید.امشب خیلییییییییییییی براتون دعا کردم...
مامان لنا
25 شهریور 91 18:03
سلام خاله جون خوبین ؟ کم پیدا هستین دوستون داریم هزارتا خاله جون خصوصی هم کامنت دادم
باران در انتظار....
25 شهریور 91 23:46
سلام پس چرا نمی ایید.کلی براتون دیشب دعا کردم...خصوصی را ببینید.نگرانتون هستم.
باران در انتظار....
30 شهریور 91 1:00
باران در انتظار....
30 شهریور 91 23:57
سلام.کسی مامان شهربانوی منو ندیدهههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان دینا
30 شهریور 91 23:50
فقط اومدم یه سلامی بدم و بگم دوستتتوووووون داریم خاله جونم
مامان ملینا
2 مهر 91 13:31
سلام مامان شهین تولد پسر گلتون با کلی تاخیر مبارک باشه .و در کنار هم خوب و خوش و خرم زندگی کنید.
در انتظار....
3 مهر 91 22:44
سلام.
مامان شهربانو چرا نمی ایید؟من خیلیییییییی نگرانتونم.
به مامان خوبم گفتم.گفتند براتون دعا کنم.خودشون هم دعاگوتون هستند..


ممنونم.به مامان خوبتون سلام برسونید.
در انتظار....
10 مهر 91 21:12
سلام مامان شهربانو... چرا نمی ایید؟
مامانی درسا
11 مهر 91 3:13
سلام مامان شهربانو عزیزم دلم واسه گلبرگاتون یه ریزه شده خوشحالم دوباره اومدم دیدنتون میام و تموم پستا رو میخونم تا بعد
پدربزرگارغوونی
14 مهر 91 9:07
خدا کنه شاد وتندرست باشید همین آرزوی بزرگیست
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آواز قو می باشد