آواز قو

''گلبرگهای تنهایی44

1391/8/2 11:41
نویسنده : شهربانو
518 بازدید
اشتراک گذاری


با نام ویاد خدای مهربان.........

 انالله واناالیه راجعون.......


بگذارتا بگریم چون ابر دربهاران...

کزسنگ ناله خیزد روز وداع یاران......

خداوندا،هرگاه دلم رفت ،تا محبت کسی را به دل بگیرد ،تو اورا خراب کردی ،به هرکه و هرچه دل بستم ،تو دلم راشکستی.......... 

خدایا!تو این چنین کردی تا به غیر از تو محبوبی نگیرم.وبه جز تو آرزویی نداشته باشم،خدایا ترا برهمه این نعمتها شکر می کنم.......شهید دکتر مصطفی چمران........برادربزرگوارم حاج عباس به لقاءلله پیوست.....روحش قرین رحمت ،الله باشد........

                           

برادرم ،عزیزم ،شتابان به دیدار خدایش شتافت......

روز جمعه بیست و یکم، مهرماه به دیدارش رفتم ،حال خوبی نداشت ،ولی هوش وحواسش بخوبی اطراف را احساس میکرد.روز شنبه هدا ونیاز وجواد جان رفتند ملاقات،همه  دل نگران بودیم ومشوش ،وآشفته،اما فقط میتوانستیم با خدای خودمون راز ونیاز کنیم.اما دعا هامون اجابت نشد.....مدام زنگ میزدیم خبر ها حاکی ازبدتر بودن حالشان بود.....همه جویا بودند ،همسر وفرزندشون دیگر جواب تماسهای ما را پاسخگو نبودند بیمارستان هم ،جواب درستی ندادند .خبر گرقتیم که بچه ها از کربلا عازم تهرانند،ولی نتوانستیم با ایشان هم تماس بگیریم.......تا روز سه شنبه ،که جواب تماس های مکرر من وبقیه این بود که ما در عروسی حضور پیدا میکنیم وما همه خوشحال ،که کربلاییها هم درعروسی حضوردارند،همه ی اقوام تو عروسی سئوال میکردند حتی مادر خانوم برادرم .فضا سنگین شده بود،هر کی به فکری مشغول بود تا دوباره تماسی گرفتیم ،عروس برادرم گفتند تو راهیم و همه خوشحال ومنتظر بودیم.تاعروسی به خوبی وخوشی پایان گرفت وعروس وداماد با همراهی بزرگترها به خونه بخت خود مشایعت شدند.......ساعت 12نیمه شب اولین تماس با صدای گریه و شیون همسر و فرزندان برادرم شنیده شد .....................................تازه فهمیدیم چه بزرگواری وگذشتی صورت گرفته.......سخت بود ،تحملش ممکن نبود ولی حقیقتی بود .وباید می پذیرفتیم.....خدا اینچنین خواسته بود،همه بالباسهای مجلسی ومخصوص شب به سمت منزل برادر زاده ام رفتیم،و حقیقت همان بود ،که شنیده بودیم......روز شنبه ساعت هفت ونیم برادرم را به بخشهای مراقبتهای ویژه انتقال دادند.ولی نتیجه ای نداشت...تاساعت پایانی شب فوت کردند.....و مارا ترک کردند.وهمسر محترمشان وپسر بزرگشان این مسئله رو از همگی مخفی کردند.تا عروسی علیرضا ومحدثه  السادات به خوبی به پایان برسه......این روزها مادروپسر به تنهایی در ماتم وعرا به سربردند.پسر برادرم حتی به همسر شان هیچ ابرازی نکردند......که مبادا دیگران متوجه بشوند......و همه ی این مدت تنهای تنهای ........خدایا این بزرگواری را سپاسگزاریم .......و از خداوند صبری جمیل برایشان میطلبیم.........عروس وداماد عزیزمان بلیطهای سفر به مالزی رو کنسل کردند ،و منتظر زمان بهتری شدند ،بزرگترها به داماد وعروسمان اجازه ی حضور در مراسم ندادند......خدایا کمکم کن تا بتوانم در این مصیبت صبور بردبار باشم......کمبود وجودشان،کمبود محبت ونبود حضور شخصیت عزیزمان،تحمل وبردباری ،متانت،و بزرگواری برادرم را چگونه بگذرانم،و تحمل کنم؟خدایا کمکم کن ،اگر خاطر کسی رو ،نتونستی پاک کنی،بدون همیشه براش عزیزی .....ولی چگونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خداوندا ،آینده ام پنهان است !ولی آسوده ام ،چون تو رو دارم و تو رو میبینم،وتو همه چیز را .....پس هرچه تو بخواهی همان است.........و منهم رضایم به رضای تو که رحمان ورحیمی......سبحانی، سمیعی،سماواتی  ...تو الله وخدایی وخداییی و خدایی...........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (14)

در انتظار...
2 آبان 91 0:13
سلام مامان شهربانوی عزیزم...
خیلی ناراحت شدم.خدا بهتون صبر بده. هزاران آفرین گفتم به خانواده ان عزیز.خداوند به پاس ان بزرگواری که در حق همه و عروس داماد کردند ان شالله صبر جمیلبدهد. روح بردارتون با اولیا محشور بشه.همدردی من را پذیرا باشید مامانی.


علیک سلام گلم باران مهربانم.از همدردیت متشکرم.خدا عزیزاتو حفظ کنه.
در انتظار...
2 آبان 91 0:14
انشالله آقا ابوالفضل شفیعشون باشه...


متشکرم.ازدعای خیرت ممنونم...
مامان محمد و ساقی
2 آبان 91 0:47
سلام.تسلیت میگم.ایشا... روخشون شاد باشه و برای شما از خدا طلب صبر می کنم.


متشکرم .لطف کردی و از تسلیت شما فوق العاده تشکد میکنم....
مامان امیر مهدی (سوده)
3 آبان 91 0:56
تسلیت من را از صمیم قلب پذیرا باشید برای برادر بزرگوارتان امرزش و برای شما وخانواده محترمتان صبر را ارزومندم.روحشان شاد.


قربونت برم .و برات آرزوی سعادت وسربلندی دارم.....
در انتظار...
5 آبان 91 9:13
سلام مامانی
می دونم عزادار هستید ولی وظیفه خودم می دونم عید را بهتون تبریک بگم...چون ما اینجا اولین عید به دیدن آدم عزادار می رویم و بهشون عید را تبریک می گیم..خدا رحمتشون کنه...عید شما هم مبارک باشه..


خیلی ممنونم وخیلی متشکرم.....
مامان محمد و ساقی
6 آبان 91 17:19
سلام مامانی گل.خوبین؟
ممنون که پیش ما اومدید و از راهنماییتون ممنونم


سلام گلم،منم خیلی ممنونم ،که منو قابل دونستی.....
مامان امیر مهدی (سوده)
6 آبان 91 22:54
عزیزم انشاالله همیشه شاد و پیروز باشید و هرگز مرواریدهای اشک به سیمای شما راه پیدا نکند
مامان امیر مهدی (سوده)
6 آبان 91 22:56
عزیزم انشاالله همیشه شاد باشید و هرگز مرواریدهای اشک به سیمای شما راه پیدا نکند.


متشکرم،و از آرزوی قشنگت خیلی ممنونم.
نم نم باران
6 آبان 91 23:51
فدات بشم عشقم من که از همه چیز با خبر بودم ولی باز با نوشته هات غم تو دلم نشست غصه نخور جیگرم


ممنونم گلم.
مامانی درسا
9 آبان 91 2:59
سلام به مامان شهربانو صبور و مهربانم ..... همیشه در سایه خداوند سلامت باشید بابت شتافتن روج پر عظمت برادر بزرگوارتون تسلیت میگم انشاالله دیگه غم نبینید ..... نمیدونم چی بگم جز اینکه خداوند صبر بهتون بده

علیک سلام به گلم مامانی مهربونم.....از دعا وتسلیتت ممنونم......غم نبینی هرگز......و سایه ی سر عزیزت باشی در پناه حق.......
مامان دینا
12 آبان 91 0:16
سلام خاله .تسلیت بابت از دست دادن برادر بزرگوارتون.خدا به شما صبر بدهد. روحشان شاد.
پدر بزرگ ارغوان
17 آبان 91 21:42
انالله واناالیه راجعون.
بازگشت همه بسوی خداست ، خداوند قرین رحمت فرماید وتازه گذشته را اولو درجات ملکوتی ارزونی واز رحمت بی نظیر خاوندی بهره مند شود ..وبازماندگان در پرتو رجمت الهی سلامت وسربلند باشند ..انشا ا...
مراتب تسلیت این حقیر سراپا تقصیر را بپذیرید ... خدا بیامرزدش ..آمین رب العالمین



باسلام ودرود بی پایان .متشکرم از لطفتان.از دعای خیر وبی ریای شماهم کمال تشکر دارم.....واز تسلای جناب عالی بی نهایت سپاسگزارم........
در انتظار...
22 آبان 91 23:16
سلام مامانی...
خوبید؟چرا پس نمی ایید بنویسید؟مامانم هم خدمت شما سلام می رسونند...
خصوصی...


علیک سلام گلم.....تو خوبی ؟از طرف منهم به مامانتون سلام برسون......
در انتظار...
22 آبان 91 23:19
می دونم ناراحتید ولی دلم برای نوشته هاتون تنگ شده...


متشکرم از همدردیهای تو گلم ،تو این مدت منو مدام شرمنده کردی .مهربونم......
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آواز قو می باشد