آواز قو

گلبرگهای تنهایی 77

1391/12/12 2:15
نویسنده : شهربانو
413 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم سید جمالم تولدت مبارک......میدونم دلت گرفته .....مادرت برات بمیره....عزیزم از خدا برات آرزوی بر آورده شدن حاجاتت رو دارم.

خدایا کمک همه ی جوونها باش ودلشونو شادکن.....من برات خیلی دعا کردم ....من برات از خدا درباره ات سئوال کردم......و چراهای زیادی رو جواب خواستم.......خدایا ....بار الها تو خودت راه گشایش باش.......تو گل منی و مهربانی.....ومن میدونم تو الان تو دلت چی میگذره......ولی توانی ندارم تا مشکلاتتو از میون بردارم.....ولی از شخصی کمک خواستم تا کمکت بکنه......و دلتو شاد بکنه.....و به آرزوهات برسونندت.....آمین ......بلی مادر جان با خدای تو صحبت کردم......امیدوار باش........این هفته همش در تکاپوی کارت بودی بازهم بدر بسته رسیدی .....خدامیدونه چقدر برات دعا کردم....توموفق میشی.........و مطمئنم که تو موفق میشی........چون پدر ومادرت دعای خیر برات هدیه میکنند.......عکسهای تولد تو ومحمدم تو پست بعدی میذارم........میبوسمت....الان میدونم شخص دیگری هم برات با خودش جشنی برپاکرده وتنهایی وخاموش تبریک گفته.......از اوهم ممنونم .و من به جای تو تشکر میکنم..........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان امیر مهدی (سوده)
12 اسفند 91 2:52
سلام دوست گلم تولد عزیزانتان را تبریک میگم و برای شما و خانواده محترمتان ارزوی شادکامی و سلامت را دارم.


علیک سلام روزت بخیر وسلامتی....ممنونم از تبریک ش ما متشکرم.....
در انتظار...
14 اسفند 91 22:52
سلام مامانی مهربون... تولد گل پسر عزیزتان مبارک باشه...منم برای بر آورده شدن این برادر عزیز دست به دامن قادر بی همتا می شوم...
در انتظار...
14 اسفند 91 22:54
ان شالله خودش درست کنه... ان شالله اون شخص بتونه به زودی زوددددددد خیلی بیشتر از اونی که فکر میکنیم بتونه در کمال آرامش و با صدای بلند خوشی هاتون را تبریک بگه نه در سکوت و خاموشی......
مامان محمد و ساقی
16 اسفند 91 0:28
تولدشون مبارک باشه.ایشا... مشکلشون حل بشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آواز قو می باشد