آواز قو

گلبرگهای تنهایی 87

1392/2/24 0:41
نویسنده : شهربانو
279 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام  و یاد ونام  خدای مهربان.....                                           

سکوت شب را می پسندم.

که فارغ ازچنان و چون و چندم....نهد تاریکیش مرهم به زخمی.......که باشد در ضمیر درد مندم.........(دکتر مهابادی)

امروز ،روز شهادت امام هادی بود به تمامی شیعیان تسلیت میگم...... باامیدبه تمام روزهای خوش واعیادی که در راهه.....تبریکات مخصوص  بابت همه اونها، 

امام هادی میفرماید:هرشخصی که از خودش زاضی باشد .حتما از خودش ناراضیان زیادی باقی میگذارد.........

ماه رجب اومد با زیبای خاص خودش.....و زیبایی فصلش،بارانهای زیبایش.و مطبوعی هوا و لطافت پس از باران که آدم و خیلی تحت تاثیر قرار میده........

دلم بیقرار میشه،طبیعت ،طبعمو  قلقلک میده.....میخوام بنویسم،میخوام گریه کنم،میخوام ..............

این ماه روز اول اردیبهشت ،تولد میتراجان بود.....وهفدهم تولد مژگان عزیزم.تلفنی وپیامکی تبریک گفتم......اول خرداد تولد ،جواد جان و چند روز بعد تولد ثنای عزیزم میباشد....وتولد مرحوم برادرم احمدجان هم هست........روحش شاد.     الهم عجل لولیک الفرج

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

حسنا دردونه
25 اردیبهشت 92 0:18
دوست دارم مامانییییییی



میتووووووووووووووووووو
مامان محمد و ساقی
27 اردیبهشت 92 20:02
سلام مامان شهربانو
نگرانتون بودم
اومدم دیدم نوشتین
خدا رو شکر
تولدها مبارک باشه


ممنونم گلم عزیزم......
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آواز قو می باشد