آواز قو

گلبرگ های تنهایی12

1391/4/13 1:46
نویسنده : شهربانو
298 بازدید
اشتراک گذاری

.........به نام حق و حقیقت .

         .....و تو این را بگو.     آیا ماهمه ی راه را          برای ولادت بود که پیمودیم  یا......مرگ؟

به قطع ولادت بود! 

                         و قطعا مرگ هم تولدی دیگر .................

امرور هم یک شروع  دیگر.

شروعی  با امید واستعانت بدرگاه ایزد متعال...........

......من مادرم .مادر یعنی ....برای خود نبودن ...نمیدانی گریستن  یا خندیدن !کدامین آرامت میکند ......

 

گریستی ؟چه سود؟......خندیدی ؟........چه سود>

برای چه بو د؟ برای که بود؟.........

شاید گریستنت ازسر شوق بود وبس.........

خندیدنت از سر ذوق........

 

         

یادم میاد وقتی بچه بودم ...از خودم بارها وبار ها می پرسیدم .من کجای زندگی هستم ؟

 

من کیم ؟چرا من هستم ؟کجا میرم؟ با کی میرم؟ اصلا چرا هستم؟ چرا باید برم؟

 

میدونید پاسخم به خودم چی بود ؟من شهینم ......خوب خدا خواسته ....چرا برم ....حالا هستم......

با مادرم میرم........حوب بازم خود خدا میخواد........نمیرم......

     ولی حالا.......پس از سالها .......دیگر نمی پرسم ...........میدانم.بودم ............هستم .تا هروقت خدا بخواهد هستم ..

 

تنها میروم ........و هستم برای دلم .برای خدایم .هستم برای بچه هایم ........

خشنود از خدایم ............خشنود از خدایم........

 

همیشه ..صدای کبوتری .بادی. کلاغی ....جیک جیک گنجشکی ویا................هر صدایی .منو یا خوشحال می کدد یا که فقط لحطاتی فکرم را تسخیر می کرد .......اما حالا کوچکترین کوچکترین ها.

مرا بدنیایی از نگرانیها سوق میده ..........که چرا؟ چرا؟ .............

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

در انتظار مهدی یار
12 تیر 91 11:50
سلام.ممنون که به من سر زدید.وبلاگ شما هم خیلی قشنگه...


قربونت برم .امید آن دارم همیشه درحضور خداباشید...... وهمه ی عزیزانتون با عزت وسرافراز باشند........
مامان ملینا
12 تیر 91 12:23
سلام خیلی ممنون که بهمون سر زدین.جهت شرکت در ختم قرآن ثبت نام شدید وانشالله بهتون خبر می دهم منتظر باشید.التماس دعا

باسلام وتشکر از لطفتون من منتظر خبر خوشتون هستم.
مامان دیناجون
13 تیر 91 1:24
سلام خاله .مثل همیشه زیباوپرمعنی نوشتیخداقوت

سلام عزیزم....لطف کردی دیناجونم رو از طرف من ببوس
الهه مامان روشا جون
13 تیر 91 2:34
سلام دوست عزیز.دخترم روشا تو مسابقه نی نی خانه دار شرکت کرده اگه میشه بهش رای بدین.
http://sheklak_mohammad.niniweblog.com/post931.php
حتما آدرس وبلاگتون رو بذارین که رای ثبت شه.سه شنبه آخرین روز

باسلام من به روشا جان رای دادم....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آواز قو می باشد