آواز قو

گلبرگهای تنهایی16

1391/4/16 4:04
نویسنده : شهربانو
352 بازدید
اشتراک گذاری

به نام نامی خدا.

      به سبحان ورحمان ورحیم .

دیروز روز تولد یوسف رهرا گل نرجس عشق منتظران. مهدی موعود بود.

 

مسلمین پراز شادی ونور بودند.غرق سرور بودند.بهر تعجیل درظهورش

همگی درحال دعا ..................................

 

آقا دلم هر لحظه درالتهاب .آقا کی میآیی؟آقاآمدنت شده آرزویی برای دل تب دارم........

 

دیروز به مناسبت ولادت پر افتخار ناجی جشنی منزل محمدم برفرار بود .

 

دوستان...........و اقوام ................آشنایان گرد هم  آمدند .ودعا کنان .برای سلامتی و ظهو ر سرور وسالار مسلمانان  دعا کردند .

کشف کردم که چه کسی برام  نظر گذاشته ......................

البته من آی کییوی بالایی ندارم ولی باگفته خودش (سمیرا)جان بوده ................

خلاصه که خوشحال شدم .که عزیزم برام با نظر گذاشتنش .

معمایی رو برام طرح کرده .من فکر میکردم فرنوش بوده خوب شد اقدامی نکردم.

اقدام من  رفتن. به سایتش بود و براش ایمیلی بود .خوب خدا رو

شکر.خودش توی جشن المهدی گفت حال کردی از نظرم .............

واقعا حال کرده بودم ...........تازه ذوق شعر ی منو به شوق آورده بود...

خانم حنانه ذاکر اهل بیت ودفاف های با حالش که دیکه مگو مپرس ...................

خیلی جالب وجذاب مولودی رو برگزار کردند .خدا قوت......کلی دعا برای سلامتی وظهور مطهرشان به زبان همه روان بود...

ذکر ١١٠ یا علی ودعا برای همه و همه......................................

اول جوونا.......دوم گرفتارا...................سوم بیمارا.....................

چهارم مستاجرا ..........................پنجم همسرای درگیر ...................

ششم.غریبا............................هفتم .ماما وباباها......................

هشتم مسافرا................................

هشتم .بی بچه ها.............................

نهم .شاغلای پر مشغله........................

دهم.بیکارا......................................

یازدهم درگذشتگان....................................

دوازدهم.آرزومندان ...........................

سیزدهم .عاشقان............................

چهاردهم.برای سردرگمان........................

پانزدهم.برای همه ی وابستگان ....................

شانزدهم .برای باولایتان......................

هفدهم برای ایتام........................

هجدهم برای حسودان.......................

نوزدهم برای مرزداران  وسربازان وطن..............................

بیستم .برای حاجتمندان................................

بعد از کلی توسلات دیگه ..............

تازه دعای فرج.ودعای توسل به ائمه ی اطهار مولودی آقا امام حسین

وآقا امام حسن.وخانم فاطمه ی زهرا.وامام علی.ذکرهای بسیار زیبا

و پر انرژی .همه رو تو حال معنوی خاصی قرار داد.....همه برای دیگران دعا میکردند .

وبرای ملتمسین...............کسی به تنهایی برای خودش دعا نمیکرد بلکه از زبان دیگری دعا می طلبید ....

پذیرایی خوب .که محمد و نسرین زحمت کشیدن.

شوکولاتایی که بر سرو روی حضار هلهله کنان میریخت.

حسنا هم کم طاقت مدام می گفت من شوکولاتارو میریزم .از بچه گی می گفت مامان من بریزم .همه دست زنان کل زنان .

لغلغه ی زبانشان مهدی بیا بود .................

شادی بود وسرور.......

التماس دعا ......التماس دعا بود که همه به هم پاس میدادند.

چه حالی داشت .خوشحالم شادی و جشن وسرور. خاص خود آقا بود .

دعا برای ذات پاک ومقدس مهدی بود ................قبول حق باشه .....

همش دعا میکردم عروسی دعوت نشیم .چون تمامی ما سعی بر این داریم که عروسیهامون روزهای پر محتوا باشه .ولی کارهامون باعث دل آزردگی ولی عصرمون باشه مهم نیست .....

خدایا دل اما زمانمون رو از ما شاد بگردان......خدایا روسیاهمون مگردان.

الاهی آمین.یارب العالمین

 خدایا  باهمه این مطالب تویی تنها مونسم.

به قول دکتر شریعتی: اگر تنهاترین تنهایان باشم.باز هم تنها نیستم.

وووووووووووووووووووووووووووووووووووووباز هم خدا هست.

او جانشین تمام نداشته های من است .

خدایا بار الاها دستم رو رها مکن.....

آمین .

توی این مجلس .کوچوویی بود .که نوه ی برادرم می باشد .ی کوچولوی خوشگل ومهربون .که متولد بهار سال ٨٨می باشد .خیلی شیرین زبون .

توی ذکرها شنیده بود که خانم حنانه مدام میگه مهدی بیا .یا مهدی .

این عزیز که پدرش بنام مبارک مهدی نامیده شده.مدام میگفت :مهدی بیا.

مریم بیا .مبینا بیا...نازنین بیا .مامان بیا ................

آخه .جیگر اسم خودشم نازنین فاطمه است .خواهرشم مبینا خانم.

مامانشم مریم.......توعکسای نیازی هست.فداش بشم.

  (الهم لولیک الفرج)گل زهرا..............

امام زمان  ادرکنی ...............

 

 

دستش درد نکنه....... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

در انتظار مهدی یار
16 تیر 91 10:28
سلام.ممنون مهربونم.خیلی خوشحالم کردی.از بس خوبی...خدا با واسطه خود آقا یه هدیه بسیار خوب بهتون بدند مامان مهربون ممنونتم.باز هم دعام کنید....


علیک سلام .خواهش میکنم.از دعای خیر شما.مادرآینده.....
در انتظار مهدی یار
16 تیر 91 10:29
عیدتون هم مبارک..


عزیزم عید شما هم مبارک.
در انتظار مهدی یار
16 تیر 91 10:33
یه چیزی من قوها را خیلی دوست دارم.واقعا حس عاشقی را توی آفرینش این پرنده حس می کنم...مثل طاووس که غرور برای زیبایی را حس می کنم...از اسم وبلاگتون حس خوبی دارم...

سلام.متشکرم.احساسات.کمتر به انسان دروغ میگه .به شرط اینکه به خوبی کنترل بشه...موفق باشی..
در انتظار مهدی یار
18 تیر 91 22:19
سلام مامان خوبم.ممنون از شعری که برام نوشتید...من سهراب را خیلی دوست دارم.لطیف بوده...[

علیک سلام .منم سهداب رو بسیار و بسیار دوست دارم و همیشه برایش از خدای مهربان طلب آمرزش میکنم.روحش شاد
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آواز قو می باشد