آواز قو

گلبرگهای تنهایی 1

1391/4/16 2:04
نویسنده : شهربانو
416 بازدید
اشتراک گذاری

پروردگاراشب شدغصه هام پرپرم کرد قلبم مالامال ازاندوه شد اماروسیاهم توان گفتن ندارم توخوددانی ازدرددرونم ازززناملایمات وجودم ولی میدانم توخدارودارم به مشکلم میگم من خدایی مثل تودارم دیگرچراناراحتم .........خدایابه فریادم برس خدایااصلامن فریهدرسی ندارم چون نیازی به فریادندارم............زیراتوخودآرامترین نجواهارامیشنوی حدایاتوشنوایی بصیری وبینایی خودت کمکم کن..........  خدایابارالاهازیباتر ین ودوستداشتنی ترین نعمتهای دنیاازآن من است زیراتوخلقشان کردی .خدایاای خالق هستی:دنیابرایم تنگه تنگه بیقرارم لحظه ای ارام ندارم درماندهای بیش نیستم.

اماجزتوکسی ندارم امیدم تویی آرام وقرارم تویی همه وجودم سرشارازامیدتوست>>.>....حدای عزیزم سلام دوست دارم خیلی خیلی.>>>>>>>... دوست داشتنم اندازه نداره بعضی وقتهافکرمیکنم خیلی تنهام بعدمیبینم نه خداجان تورودارم کس بی کسانی خداجان تورودارم بچه هاموتنهانذارخیلی کمکشان کن ازت ممنونم سپاسگزارم ..........خد اجان اصلا خودت که مواظب  همه هستی /خداجان توفراموشم نکن بنده.بدتوخدای خوب دوست دارم خدایاتنهای تنهام دستم بگیر من دستم به بالانمی رسه ولی دست توکه پایین میرسه هرچه زمان میگذره بیشترپی به تنهایی خودم میبرم...................   خدایاشب شدآرامش  من رفت به خودت پناه میبرم ..................خیلی گنهکارم خدایاکمکم کن خیلی شاکرم ازنعمتهایی که به من ارزونیی کردی زبانم بسته ست پروردگارم دستم بگیرکمکم کن..........پروردگارم تنهام مرا دریاب تویی تنهافریادرسم خدایاکمکم کن تاتوروبیشتردریابم الان ساعت چهارصبح شده هنوزنخوابیدم.بیدارم به خودت پناه میبرم .................خدایایکی  ازبدترین شبهای زندگیم امشب بودکه.... خدایاکمک کن نجاتم بده خدایاتوروبه  حق معصومینت راهنمایم باش........خداوندابه بزرگی چیزهایی که داده ای اگاه وراضی کن /تاکوچکی چیزهایی که ندارم آرامشم رابه هم  نریزد/باتوسل به خانم فاطمه زهراونسل پاکش آنچه مصلحت ومشیت خداست.                            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هدا سادات
28 خرداد 91 12:36
مامانی ممنون که همیشه پیش ما میایی ولی کاش همه غصه هات مال من بود





سلام عزیزم خدانکنه


قربون مهربونیات.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آواز قو می باشد