آواز قو

گلبرگهای تنهایی72

1391/12/9 5:33
نویسنده : شهربانو
445 بازدید
اشتراک گذاری

             زیبا خدایی داریم ......تا درک کنیم که او  خالق این زیباییهاست........

اسفند هم با همه ی زیباییهای خاص خودش داره به پایان میرسه.....دنیا باتمام عظمتش دار ه خودشو تغییر میده....شاخه های عریان پوشش شکوفه های زیبا به تن میکنه....ودرختهای بیجان قیامتی دیگر به پا میکنند....زندگی دوباره شاخ وبرگی وبری دگر........خدایا چنان کن که قیامت ماهم شکوفایی داشته باشه........

زندگی ماهم پس از مرگ تولدی دیگست .....خدایا تو کمکمان کن تا رستاخیز پسندیده ای داشته باشیم..........

گلها میرویند وابرها میبارند ،آفتاب میتابد......گنجشکان جیک جیکنان بر شاخسارها بالا پایین میپرند......بلبلان وخوش آوایان نغمه سرایی میکنند .......تمامی مخلوقان خالق زیبایی ها را عرضه میکنندوخودی نشان میدهند......اما ما فقط در پی بود ونبودها نق میزنیم.......و چشمانمان درپی کاستیها گشاده میشود ......سال نو میشو د آیا ماهم فکرمان نو میشود؟ من دوست دارم بنیادی درهم بریزم تا پیش خدا روسفید بشم.........انقلابی اساسی بدون حب وبغض در وجودم شکل بگیره.........تا بتونم راحتتر به زندگی بپردازم.....بدور از هر آشفتگی......عجل لولیک الفرج.........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محمد و ساقی
8 اسفند 91 23:54
پست اسفند منو که خوندین.منم دلم میخواد یه انقلاب اساسی تو وجودم بکنم.بخدا.چطوره که زمستون بهار میشه.احساس میکنم وقتشه که غم دلم بره و شادی بیاد توش.خسته شدم


خیلی از فکرت خوشم اومده ....موفق باشی .نیت خوب هم به انسان انرژی میده عزیزم...
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آواز قو می باشد