آواز قو

گلبرگهای تنهایی39

1391/6/4 5:26
نویسنده : شهربانو
315 بازدید
اشتراک گذاری

سلام......شکلکهای جالب آروین

به یاری خدای مهربان...عمری سپری شد.ودل ما .....

امروز کاملا وسایل منزل انتقال داده میشه..ودیروز سیدجلالم با سید تقی ،ازصبح زود رفتند منزل جدید رو تمیز کردند وما هم جمع وجو میکردیم......مقداری ازوسایل باماشین مهدیه چ ان وسید جلال برده شد و لوازم سنگین وبزرگ هم قراره که ساعت هشت ونیم به بعد با کارگر و

کامیون جابجا بشه....به امید خدا......

هنوز کلی وسیله مونده که بسته بندی نشده.....خدایا خودت کمک کن....

من از آخرین وقتها استفاذه کردم......شاید تا چند روز نتونم بیام .....

ولی برای همه تون آرزوی سلامتی وتندرستی میکنم........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان کیمیا
4 شهریور 91 13:54
سلام...ایشالا به سلامتی جابجا بشین....وای که چقدر اسباب کشی سخته....کاش می دونستم کجایید و می اومدم کمکتون...
قول بدین که زود بیایین...دلمون خیلی واستون تنگ می شه ها...
این گلها را هم لطفا" از طرف من بذارین تو طاقچه خونه تون...یه هدیه خیلی ناقابل از نوع وبلاگی..

(راستی خونه تون طاقچه داره؟من عاشق طاقچه خونه هستم)

سلام عزیزم.متشکرم از لطفتون....وسپاسگزارم از گلهای قشنگت سر طاقجه ی دلم جای دارد.....

پدربزرگ ارغوونی
4 شهریور 91 22:20
سلام بانو وقتی خونه ای باب مستاجری جابجا میشه من دلم شترق میشکنه وخون به دل می گریم چون دوست دارم همه مردم خونه ای داشته باشند که به اندازه دلشان باشد تا در آن شادمانه زندگی کنند به امید خدا بانوی جان من بتونه در اینده شادمانه خونه خودش بره وشادمانه زندگی کنه بدور از دغدغه ورنج کسالت مزاجی ..دلم این چند روز که نیستید قد یه دنیای پر درد وملال تنگتون میشه ..به امید خدا به زودی بر می گردید ..خرم ودلشادم از بودنتان ودلم خوش است به احوالتان یا حق

سلام وتشکر از هم دردیتان...ودعای خیرتان.....

مامان دینا
6 شهریور 91 0:53
سلام خاله خونه جدید مبارکهامیدوارم با دل خوش جا به جا بشین .من اون خونتونو خیلی دوست داشتم یادتونه که اولین بار من اومدم اونجا چه حال و اوضاعی داشتم یادش بخیر.
در انتظار ...
8 شهریور 91 21:45
سلام مامان شهربانو... خسته باشید.به سلامتی.ان شالله که خیر خانه جدید را ببنیند. دلم براتون تنگ شده بود.گفتم عرض ادبی بکنم... دست گلهاتون درد نکنه که هوای مامانی را دارند..خدا بهتون کمک کنه وانشالله خونه خوبی باشه.
در انتظار ...
9 شهریور 91 13:39
سلام مامان جونی...خوبید؟ خصوصی دارید
مامان محمد و ساقی
9 شهریور 91 19:42
سلام.ایشا.. خونه ی جدید براتون بسازه.وهمیشه خوش باشین


ممنونم.عزیزم
طاهره مامان امیرعلی
12 شهریور 91 21:09
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
در انتظار ....
12 شهریور 91 21:40
سلام مامانی پس چرا نمی ایید وبتون؟
در انتظار....
12 شهریور 91 22:00
سلام مامان جونم...
ممنون از محبتهاتون...
ناراحت شدم ولیی مطمئنم که حل می شه ...خدا دعای مامانها را زود می شنوه.اونم برای بچه های شما که همیشه تعریفشون را می کنید.از خدا می خواهم که هر چه سریعتر حل کنه....

ممنون که به یاد من بودید.کلی خوشحالم کردید.خدا وند خوشحالتون کنه.و هر چه سریعتر حل بشه.
سلام به هدی خانوم برسونید...

متشکرم قربونت برم....هدا وحسنا هم سلام خیلی خیلی میرسانند ....به وب نیاز....... ودردونه سر بزن...

مامان محمد فرهام
20 شهریور 91 22:12
سلام خاله جونی میشه یه سر به وب ما بیایین و یه رای به پسری بدین اولین مسابقشه لینکش توی وبم هست شماره عکس 42 ما به رای شما نیاز داریم زود بیاین که دیر نشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آواز قو می باشد