آواز قو

گلبرگهای تنهایی 47

1391/9/4 15:57
نویسنده : شهربانو
295 بازدید
اشتراک گذاری

باسلام ویادخدای حسین شهید.

حسینیان عزاداریهاتون قبول حق باشه......

      امتحان عاشقی در کربلا آغاز شد.کودکی شش ماهه بین عاشقان،ممتاز شد.    بین هفتادو دوگل یک غنچه ی نشکفته بود.که آنهم آخر روی دست باغبانش باز شد.آسمان به جای زمین از خون پاکش سیراب شد.....یابابالحوایج علی اصغر مارا دریاب ......                            امروز تاسوعاست،امروز روز رشادتهای ابوفاضل است....عموی مهربان فرزندان حسین......       

 

تاسوعا،نهمین روز محرم الحرام.....روز انتظار ،انتظار آب برای تشنگان وشیفتگان شهادت.......امروز ،روز جوان مردیهای ،عباس است.....امروز ،روز ،ناجوان مردی ،یزیدیان است......امروز ،روز تواناییهای ،هر مرد ونامرد است......روز نمایش حق وباطل است........روز پیروزی خون بر شمشیر است........روز ،ابراهیم واسماعیل است.........روز رباب و علی واصغر است.......روز حسین وزینب است.......روز ام البنی وابولفضل است......خدایا........خودت دریاب من روسیاه را.....                                   اگر اینان ،بشرند ،پس من روسیاه مفلس فقیر چی وکی هستم....من جایم کجاست.من کجای دنیا تو قرار دارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من با چه موجه ای با توملاقات کنم.؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟خدایا دستتم بگیر به حق حسینت ،به جگر گوشه ی حسینت.خدای دلم را از حب وبغض بی دلیل برهان.......یا رب مددی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان امیر مهدی(سوده)
5 آذر 91 0:33
ایام سوگواری اقا ابا عبدالله الحسین بر عاشقان و رهروان حقیقی اش تسلیت باد .
سلا عزیزم در این ایام عزیز سخت محتاج دعایتان هستم .


iهرجازکر حسین بود،تورویادم هست.هرگجا اشک وحسین هست مرا یاد کن ....مارااز دعای خیرتان محروم نکنید....
در انتظار...
6 آذر 91 22:33
سلام مامان عزیزززززززززززززززززم... دلم براتون خیلی تنگ شده بود.باور کنید تو مجالس که می رفتم به یادتون و سیدهاتون بودم.برای همه تون دعا کردم.برای خودتون هم دعا کردم زودتر خونه اماده اماده کد باونی منزل بشه...ان شالله...
در انتظار...
6 آذر 91 22:34
و اما رمز دار کردن... مامانی از بس ادمها اذیت می کنندبدون این که ما دونفر را بشناسند یه نظراتی می دادند.بقیه اش خصوصی می نویسم..
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آواز قو می باشد