آواز قو

گلبرگهای تنهایی 54

1391/10/29 8:14
نویسنده : شهربانو
253 بازدید
اشتراک گذاری

سلامی چو بوی آشنایی ........بسم رب شهدا وصدیقین....

امروز آخرین جمعه دیماه میباشد . طبق معمول بیخوابی وپریشان حالی .....ولی این روزهای خوب خدا میآن میرن ما همون که بودیم هستیم هیچ تغییری نداریم ،جز ضعف وناتوانی نسبت به دیروز.....

خدایا کمک کن تا تو را بیشتر دریابم.دیشب به متنی برخوردم با این مضمون که اگر ،ده بار یا رب ،یارب بگی خدا اجابتت میکنه توی تراس ،تو تاریکی شب وخلوت خودم و خدا صدازدم وهی باخدای خودم صحبت کردم.....تا نظر لطفی وعنایتی .......بیشتر برای سیدم ،سید جمالم ومحمدم ومهدیه ام دعا کردم تا خدا گرفتاریهاشنو برطرف کنه .......آمین یا ربالعالمین......

توی دعای روز جمعه ،حاج شیخ عباس قمی میفرماید .ستایش خاص خداییست که آغاز هستی پیش از ،پیدایش و زندگیست.وپایان ،پس از فنا موجودات ،دانایی که هر که یادش کند او را از یاد نبرد .ونعمتش را از او نکاهد.....ونومید نسازد.آنکه اورا بخواند .و  امید ،امید وارش را قطع نکند.... 

خدایا من تورا گواه میگیرم تمام فزشتگانت را و ساکنان آسمانهایت راو حاملان عرشت را.و پیامبران و رسولانت راکه بر انگیختی وانواع موجودات     بی حسابی را که آفر یدی ،؛همه را گواه میگیرم ،که من،گواه دهم تویی خدایی که معبودی جز تو نیست.وخلاف وتغییری وتبدیلی در گفتار تو نیست.و گواهی میدهم  که محمد صلی الله علیه وآله بنده و رسول توست.که بدانچه مامورش کرده بودی ،به بندگانت رساند...و در باره ی خداوند عزوجل آنطور که باید کوشش کرد.و بدان پاداش نیکی که حق ودرست بود ،مژده داد.وبدان عتابی که راست بود بیم داد.خدایا مرا زنده نگهداری بر دین خویش ثابتم گردان ،و دلم راپس از آنکه راهنماییم کردی ،منحرف مساز و بمن نزد خود رحمتی ببخشای،که همانا تویی بخشایشگر.دروذ فرست بر محمد وخاندانش!،و مرا از پیروان و شیعیانش قرار بده. ودر گروه وی محشورم کن. و موفقم دار برای ادائ فرایض ،جمعه هاو طاعاتی که بر من واجب است....و عطاهایی که در روز جزاء،به اهل آن .طاعات جمعه ها قسمت کردی،همانا تویی عزتمند حکیم.......

خدایا کمکم کن تا بنده ی خوبی باشم .....خدایا کاری بکن تا برای اطرافیانم مفید باشم........

امروز هم یکی دیگه از روز های خوب، خوب،خوب خداست ....خدایا برای همه ی بندگانت خوبی ،خوشی ،عافیت میطلبم........ آمین یارب العالمین......  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محمد و ساقی
30 دی 91 13:20
سلام
خوبین؟
چقدر لطیف نوشتین
خدا خودش حاجت همه ی حاجت مندان رو بده.از جمله فرزندان عزیز شما رو
ممنون که به ما سر میزنین.شرمنده که دیر میام.


علیک سلام ،شما خوبین؟لطف کردی....
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آواز قو می باشد