آواز قو

گلبرگ های تنهایی 26

1391/5/31 23:25
نویسنده : شهربانو
417 بازدید
اشتراک گذاری

بانام ویاد خدای مهربان......

         اجرنامن النار یا مجیر......

دعای مجیر .....دعای بیض الرمضان(سیزدهم تاپانزدهم)

سلام ......سلامی از دل نگران وبیقرار.ولی پر از امید به لحظات آینده .....

از پنجم امرداد ننوشتم .......بیمار بودم دل خسته و زار بودم .....و از لطف مخابرات ممنونم .چون انگاری با من بیمار همدلی کرد ....کابل برگردان و قطع ارتباطات بود .......فقط با گوشی همراهمان همراه بودیم........

    عمری با روح وجسممان نساختیم .حالا ایشان بامانمی سازد . روح در جسم نمی گنجد......

روح سرگشته درون کالبد پر میزنه .به هرسو سر میزنه .....گهی به زادگاه گهی به خاطرات.....

گهی آواره ،گهی پرزناله ،گهی شاد وسرگرونه.

 

 

روحم آزرده وزار ونزار .....پریشان گشته از جور زمان .....مهر پدر میطلبه .بوسه ی غمگین شاد کن مادر .....

دست نوازشگر مهربان زمان .......

روحم بیقراره .جسمم ناتوانه.......شوق پرواز داره ......در خلوت مثل قویی حزن داره ........

اما پر از رمز ورازه.........

       دلم ساز داره .......اما آواز نداره ........

دلم .......دلم.......دلم..........

هفته ای که گذشت .از وجود ماه مبارک رمضان ،وروزه داری بچه ها به هر بهانه ای خودمو حفظ کردم ...

با بیماری سخت جنگیدم......

با تست  روزانه فشار خون رو کنترل کردم ...و به امید سحر وتلاوت کلام حق خودمو کشوندم......

با امید به خدا برای سحری وافطاری ایستادم وسعی کردم که بچه ها سخت نگذرونند ......

وقتی با شور وتوان صدایشان کردم از خودم راضی شدم .وقتی سحری رو چیدم ودونه دونه شونو صداکردم .نیروی لازم رو کسب کردم .عاشقانه نگاهشون کردم......لذت بردم از خوردنشون .....

به امید شکرانه ی خدایشان نشستم .وقتی سیر شدند وبا دلی پر از صفا خدارو شکر کردند وگفتند الهی شکر مامی دستت درد نکنه......سرشار از انرژی شدم ........

سحر با صد امید صدایشان کردم.....یکبار نه ده بار حض کردم که خواب شیرینشان را رها کردن .....

وبی ریا با ا لهم انی اسئلک هم نواشدن .صفا کردم.......

خودمو تو حوض خیالم رها کردم......

 

 

مثل ماهی کوچولویی تو دریا شنا کردم .........شکلکهای جالب آروین

وقتی موذن بانگ اذان زد برای اجابتشون دعاکردم.......

مگر کاری دگرهم داشتم؟نه به خدا فقط دعا کردم....................

دعا کردم ....خدایا همسرم با عزت تر زندگی کنه ........

خدای سید محمدم سایه ی سر زندگیش باشه وپرتوان وجوانمرد.......

خدایا سیدجلالم برای ثنا وعاطفه پرجلال وشکوه باشه................

خدایا مهدیه ساداتم با فاطمه گلم سرافراز وامید وار باشه....................

خدایاسید جمالم موفق  وکاردان باشه...................

حدایا هداساداتم با زندگیش دمساز باشه................

خدایا سیدم بقچه ی زندگیش پر از رمز وراز خداش باشه .......

خدایا حسناساداتم آغازگر وپر احساس باشه .................خدایا به هیچ کسی جز تو محتاج نباشه....

           خدایا خدایا ........................

 

ربی وربک ،الله رب العالمین.اللهم اهله علینا بالامن والایمان،واسلامه والاسلام،

والمسارعه الی ما تحب وترضی ،اللهم بارک لنافی شهر نا هذا،و ارزقنا خیره وعونه ،و اصرف عناضره وشره ،وبلائه وفتنه.........الهی آمین..یارب العالمین

 

خدایا گرفتاری همه رو بر طرف کن .....چه مسلمان چه غیر مسلمان

پیر و جوان........................

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان امیر مهدی(سوده)
13 مرداد 91 14:01
یا رب الحسین به حق الحسین اشفع صدر الحسین به ظهور الحجه

تو که اهسته میخوانی قنوت گریه هایت را میان ربنای سبز دستانت دعایم کن.التماس دعا.


مهربانم .از دعای خیرت متشکرم.من به اقتضای سنم (1337)

دچار دیابت وپر فشاری خون شدم .وقتی خوابم وروحم به هم میریزه .سخت دگرگون میشم......ولی باکمی استراحت
روبه را میشم......توکل به خذا
تا یار که را خواهد....................


مامان امیر مهدی(سوده)
13 مرداد 91 14:03
یا رب دل دوستان پر از غم نکنی با تیر جفا قامت ما خم نکنی ای چرخ تو را به حق قران سوگند عاقبت دوستان ختم به خیر بگردانی
مامان امیر مهدی(سوده)
13 مرداد 91 14:07
نفس باد صبا عشق از جنس طلا دوری و رفع بلا یاری از سوی خدا همه تقدیم شما.


متشکرررررررررررررررررررررررررررررم
مامان امیر مهدی(سوده)
13 مرداد 91 14:08
گلهای بهشت سایه بانت یک دسته ستاره ارمغانت یک باغ پر از گلهای نرگس تقدیم به قلب مهربانت.


وای یییییییییییی منو این همه خوشبختی ..

من گلی هستم که باغبانش تو باشی.....ستاره ای هستم که آسمانش تو باشی..
دلی هستم که دلدارش تو باشی.....

مهری هستم که مهربانش تو باشی.....

بیماری هستم که پرستارش تو باشی......
مامان امیر مهدی(سوده)
13 مرداد 91 14:10
به حساب بانکی شما میلیونها بوسه عشق واریز کردم شبانه روز قابل برداشت است.


سرمایه ی من لطف توست.....گلم
مامان دینا
13 مرداد 91 14:11
سلام خاله جونم .نبینم غمگین باشیااااااااواااای که چه با احساس نوشتی خالهایشالا همیشه سایتون بالا سر گلهای زندگیتون باشه
خیلی دوستووووووووو داااااارم


قربونت برم.راحله جان دینارو ببوس
مامان امیر مهدی(سوده)
13 مرداد 91 14:14
دلت شاد و لبت خندان بماند برایت عمر جاویدان بماند خدا را میدهم سوگند بر عشق هر ان خواهی برایت ان بماند به پایت ثروتی افزون بریزد که چشم دشمنت حیران بماند تنت سالم سرایت سبز باشد برایت زندگی اسان بماند تمام فصل سالت عید باشد چراغ خانه ات تابان بماند


باغچه ای دارم به وسعت دل .....

درونش قلبی دارم از جنس بلور ....اما شکستنی وبی حضور.......
در بلورش دیدم موجی از نور .....

چرا غمگینم من مهربانم؟ من که تورا دارم........

مامان محمد و ساقی
13 مرداد 91 17:20
زمانی که این پست رو خوندم مو به تنم راست شد.عزیزم چقدر زیبا می نویسی.ایشا... همیشه تندرست باشی و بلا ازت دور باشه.چقدر اسم بچه هتون رو زیبا بیان می کنید.
تو لینکهاتون مال خودم رو دیدم.اگهاجازه بدید منم شما رو لینک کنم.ما هم ساداتیم.


محمدت محفوظ الهی.......ساقیت سقای کوثر
از دعای خیرت.من چون دوست داشتم از خودم دونستم .ودر جرگه ی خوبانم لیست کردم نام قشنگتو.
در انتظار مهدی یار
13 مرداد 91 23:51
سلام
ناراحت شدم.یه خط در میون شاد می شم.ناراحت می شم.خدا بد نده.ان شالله بلا دور باشه.و همیشه خوب وسلامت باشید.یه بار دیگه عیدتون مبارک به همه خانواده تون....

سلام گلم ....کل احساس خدا .لحظه هات بی خدا نباشه....

من وتو ....تو ومن آمده ایم تا بگوییم ،خدایی هست وما .ما هستیم و خدا.....پس آنی ودمی نیاساییم تا خدایمان هست .موئد باشی ....
مامان لنا
14 مرداد 91 1:12
خیلی قشنگ مینویسین .خدا بدنده همیشه سالم و شاد باشین انشاا... خیلی دوستون دارم مرسی از اینکه مارو قابل میدونین


متسکرم.ازکرم لطفتان..من همیشه به اشیا ولحظه های خودم میگم دوستتون دارم .چون مجاورشون میشم .....

حال اگر قلبی باشد ودلی و حسی که دگر جای خود......

دوستتون دارم با صممیت زیاد..............
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به آواز قو می باشد